Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi отново каза сбогом на лукса с два нови клипа и Кени Джи

03.02.2011 12:14
Туит

Audi продължава с кампанията си Goodbye to Old Luxury, чиито финален видеоклип ще бъде излъчен по време на Супербоул финала на 6 февруари.

Всичко започна с едно „довиждане“, отправено не само към старовремския лукс, но и към S-класата на Mercedes. Сега обаче се прехвърляме на едно друго ниво – в „затвора за почтитателите на лукса“.

В първия клип се пренасяме към младежите, застрашени от това да попаднат в него. Цели 81 от тях са спасени благодарение на специалната програма Startled Smart (Изплашените хубавци). Във втория пък участва самият Кени Джи, който показва страхотно чувство за хумор и самоирония, които със сигурност имат своята цена, но пък няма как да не признаем отличната работа, която популярният музикант е свършил.

Естествено, всичко това е направено с голяма доза ирония, като основната цел на Audi е да покаже на своите клиенти, че марката няма намерение да робува на старомодния лукс, а напротив - да гледа право напред към бъдещето на новите технологии. Дали наистина е така, ще разберем на 6 февруари, когато Audi ще покаже и цялата версия на рекламата.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus