Немският производител оповести, че ще даде на своите работници бонус-участие в печалбата на компанията за 2008 г.
Audi ще плати 157 милиона евро бонуси до края на настоящия месец. Това означава, че всеки работник ще получи средно около 3600 евро.В същото време, притиснато от необходимостта да съкращава работни места, ръководството на Daimler реши през миналия месец да не плаща на своите работници планирания бонус - участие в печалбата на компанията, равняващ се на 224.2 милиона евро. Автомобилният производител все още не е решил какво ще прави със спестените от бонуса пари.
Бонус-участие в печалбата на компанията за 2008 г. няма да плаща и BMW.
Около 43 000 работници в заводите на Audi в Инглощат и Некарзулм се подготвят да вземат очаквания бонус, който се дължи на отчетения рекорден приход през миналата година, равняващ се на 2.77 милиарда евро, което е с 2.5 на сто повече от 2007 г.
Причината за приходите, които Audi регистрира, се крие е 13-та поредна година на рекордни продажби. През 2008 г. дъщерната фирма на VW продаде повече от 1 милион автомобила за първи път в своята история.
Silver Lion
Грухлих щейген Хайл Хитлер
ауто юнион
Ще си позволя да допълня малко. NSU Ro e първият двигател с роторен двигател. Сребърните стрели държат деситилетия наред рекорда от 407 км/ч. Шефът на Volkswagen Group, Фепдинанд Пих (Ferdinand Piech) разкри, че се обсъжда варианта историческото име да бъде използвано при сливането на групата VW и Porsche.
Адолф Грубер - още малко истор
Историята на Ауди АД е тясно свързана с фирмите Хорх, Ауди, DKW, Wanderer и NSU. В сегашния си вид концернът съществува от март 1969 г., когато NSU Motorenwerke AG и Auto Union GmbH се сливат под името Audi NSU Auto Union AG със седалище в Некарсулм. През 1985 г. централата е преместена в Инголщат, а името е сменено на Audi AG. Произходът на Ауди може да бъде проследен до началото на 20-ти век. На 14 ноември 1899 Аугуст Хорх основава фирмата производител на автомобили August Horch & Cie.. През 1909 г., след пререкания с надзорния съвет, той напуска и на 16 юли 1909 основава нова фирма - August Horch Automobilwerke GmbH със седалище в Цвикау. След като губи съдебния спор за правата над марката Horch, Хорх променя названието на фирмата си и от 25 април 1910 тя се казва Audi Automobilwerke GmbH. Противно на разпространеното възприятие, че Audi е съкращение на Auto Union Deutschland Ingolstadt, името има съвсем друг произход. След като губи делото за правата над марката, Хорх провежда среща със своя познат Франц Фикенчер, на която обсъждат идеи за ново име на фирмата. В същата стая присъства и десетгодишният син на Фикенчер, който седи в ъгъла и учи урока си по латински. Заслушвайки се в разговора на възрастните, той предлага фирмата да се казва Ауди: на латински Audi! означава Слушай!, а в превод на немски - Horch!, както се изписва и фамилното име на Хорх. Присъстващите въодушевено приемат идеята.[1] Първият автомобил Ауди излиза от завода през юли 1910 г. През 1920 г. Аугуст Хорх напуска Ауди, а осем години по-късно компанията е закупена от Йорген Расмусен, собственик на DKW. През 1932 г. Ауди се обединява с Хорх, DKW, и Wanderer под името Ауто Унион със седалище в Кемниц. Оттогава датира и емблемата с четирите преплетени кръга, всеки от тях символизиращ една от четирите фирми. След Втората световна война заводите на Ауто Унион са частично разрушени. Цвикау попада в Съветската окупационна зона, а фирмата е ликвидирана. На нейно място възниква VEB Uatomobilwerk Zwickau (AWZ), където започва производството на P70, който се явява предшественик на Трабант. На 3 септември 1949 с кредити от баварското правителство е помощи по плана Маршал в Инголщат е основано Ауто Унион ООД. Много от работниците в заводите в Цвикау се преместват в Инголщат. Продукцията е възобновена, но сега автомобилите на Ауто Унион се произвеждат под името DKW. През 1958 Даймлер-Бенц АД поема основния (87%), а година по-късно и целия пакет акции на Ауто Унион. През 1964 г. Фолксваген купува завода на Ауто Унион в Инголщат и възражда марката Ауди, а като емблема остават четирите преплетени кръга. През 1965 г. е произведен първият следвоенен автомобил Ауди от серията F103, който се явява подобрен вариант на DKW F102 и първоначално носи името "Ауди", а сред населението е известен като Ауди 72 (числото отговаря на броя на конските сили). Следващите модели от тази серия вече официално носят като обозначение числа, които отговарят на броя на конските сили (например Ауди 60, Ауди 75). През 1969 г. Ауто Унион ООД се слива с NSU AG. Името е заменено с "Audi NSU Auto Union AG", а фирмата се сдобива с втори завод и седалище в Некарсулм. Мотото "Vorsprung durch Technik" се употребява за първи път през януари 1971 в реклама на автомобила NSU Ro 80. След като производството на NSU Ro 80 е спряно през 1977 г., приключва и използването на наименованието на продукта NSU. По време на тестове във Финландия през 1977 г., ръководителят на отдела за тестове Йорг Бензингер установява, че придружаващият автомобил, каран от него - джип Фолксваген Илтис със задвижване на четирите колела, произвеждан предимно за армията - е по-бърз в зимни условия дори от тестваните лимузини. След края на тестовете Бензингер убеждава шефовете си да започне разработването на прототип на базата на Ауди 80, в който да използва постоянно задвижване 4х4. Тестовете на прототипите показват добри резултати и ръководството на Ауди дава зелена светлина за започване на серийно производство.[2] През март 1980 г. официално е представен Audi quattro - първият сериен автомобил в света с постоянно задвижване 4х4. Това задвижване жъне световни успехи и постепенно навлиза в цялата гама модели на Ауди. От 1 януари 1985 "Audi NSU Auto Union AG" се преименува на Ауди АД. Ауди публично обявява целта си за следващите няколко години, а именно до 2015 г. да задмине по глобални продажби БМВ и Мерцедес. 1921 г. - Ауди Тип K е първият немски сериен автомобил с ляв волан 1975 г. - Двигател с механично впръскване на бензин, използван за първи път в Ауди 80 GT/E, предшественик на GTI двигателя на Фолксваген Голф 1977 г. - петцилиндров двигател с вътрешно горене, работещ по цикъла на Ото, серийно вграждан в Ауди 100 С2 1980 г. - системата quattro 1983 г. - първи немски автомобилен производител с разрешение за производство на коли с катализатор 1986 г. - всички Аудита са напълно галванизирани и с 6 години гаранция против корозия (в днешни дни 12 години) 1986 г. - procon-ten е алтернатива на еърбеговете и представлява система от стоманени въжета, свързващи кормилото и колана с моторния блок. При челен удар въжетата издърпват волана напред към двигателя, а колана - към седалката и по този начин се предотвратява съприкодновение на главата с кормилото. 1988 г. - Ауди V8 е първата лимузина от горен клас в серийно производство с постоянно задвижване 4х4 1989 г. - представен е първият TDI двигател, технология широко използвана днес, за първи път използвана в Ауди 100 С3 с 5 цилиндров 2,5 литров TDI 1994 г. - разработена е технологията Audi Space Frame (напълно алуминиево купе), което освен че олекотява автомобила, повишава сигурността на пътниците в случай на катастрофа; за първи път използвано в Ауди А8 1999 г. - Мултитроник, безстепенна скоростна кутия, за първи път използвана в Audi A6 (4B) 2001 г. - Ауди А2 1.2 TDI е първият "трилитров" автомобил с пет врати 2001 г. - двигател FSI (впръскване под налягане при бензиновите двигатели), технология, взаимствана от състезателния модел R8
браво
Много ти благодаря! Но не видяхме нищо за 300 sl. Въпрос на вкус е дали харесваш ауди, мерцедес или опел. Все пак ауто юнион имат също велика история. "Хорш" също е била велика компания.
Ауди хермафродита не можещ да
През 1958г.Флик успява да купи за 12 милиона марки големият враг "Ауто-Унион" През 1966г. чрез групата Квант, Даймлер-Бенц и Фолксваген се споразумяват с цел укрепване на позициите им на пазара и съгласуване на производствените си програми.Това споразумение беше предхождано от сделка с акции която, изпрати "Ауди" във Фолксваген. Предпоалагм вече всички са на ясно колко "велики" са Ауди....та те сами и един пирон не могат да забият...Респект за големите kато Даймлер Бенц и VW
Ауди хермафродита не можещ да
КАРЛ ФРИДРИХ БЕНЦ Карл Фридрих Бенц роден на 25 Ноември 1844, внук на ковач и син на локомотивен машинист, заедно с доставчика на материали, търговецът на желязо Макс Розе и търговеца Фридрих Вилхелм Еслингер основават в Манхайм фирмата "Бенц и сие"Бенц и Ко. Райнише Газмоторен-Фабрик, Манхейм. През 1884 година , създава четиритактов двигател с мощност 2-3 конски сили и 250 оборота в минута 16 декември и 23 декември 1883, - Готлиб Даймлер роден на 17 Март 1834 защищтава свой Газов двигател със запалване в горивна камера с патент „DRP No. 28022“. Също получава патент „DRP No. 28243“ за системата Регулиране на скоростта на двигателя с помощта на изпускателен клапан. Тези два патента — са основата за първият бързо оборотен двигател с вътрешно горене. 29 август 1885, - Даймлер регистрира „Reitwagen“ за газов или бензинов двигател като патент „DRP No. 36423“. 29 януари 1886, - За своята триколесна моторна каляска Карл Бенц получава патент „DRP No. 37435“ — свидетелство за раждане на автомобила. Патентованият през 1886 г. Motorwagen Патентованият през 1886 г. MotorwagenВозилото с три колела е с двигател, разположен на задната ос, четиритактов и с един цилиндър. Мощността на агрегата е била едва 0,9 к.с. Максималната скорост на превозното средство от XIX в. е 16 км/ч. Същата година по-случай рожденият ден на жена си превръща един файтон в първия 4-колесен автомобил.Първият тест драйв на машината се е състоял на З юли 1886 г. в Манхайм. - Берта Бенц и двамата и синове Евгений и Ричард тръгват в най-дългото пътешествие в дотогавашната автомобилна история. Тя използва патентованият автомобил на Бенц и пътува (90 километра) от Манхайм до Форзхайм . Бенц & Ко.“ разработва първия двигателен цилиндър, който Бенц нарича contra engine където цилиндрите са разположени един срещу друг. Популяризирането на автомобила е свързано с успехът през 1887 година на "Бензинката" на изложението в Мюнхен. По същото време, друг германец Готлиб Даймлер роден на 17 Март 1834, заедно с Вилхелм Майбах създават в Канщат на улица Таубенхайм №13 двигател с невероятните за времето си 600 оборота в минута. Daimler Riding Car 1886 - Карета с двигател на Даймлер. Daimler Riding Car 1886 - Карета с двигател на Даймлер. 29 септември 1888, - След като, Даймлер лицензира пакет за САЩ, Уилям Стейнвей основава „Даймлер Мотър Къмпани “ (Daimler Motor Company) на Лонг Айлънд, Ню Йорк. 1889 - Готлиб Даймлер представлява новия двуцилиндров V-образен двигател, с 1,5 конски сили , при 600 оборота в минута 1889 - Автомобил „Даймлер“ с метални колела. Следствие на разработката която реализират Даймлер и Майбах поставят метални колела и двуцилиндров V-образен двигател. 1889 година на световното изложение в Париж за първи път 2-та автомобила застават един до друг. Даймлер печели симпатиите на французите и поръчките заваляват една след друга. Възхода на фирмата започва, когато Представителят на Даймлер в Париж, Едуард Сарацин чрез чаровната си съпруга Луиза спечелва собственика на "Пакар и Льовасор" - Емил Льовасор(тогава в най-хубавите си години).С лицензиите на патентите на Даймлер, Луиза и Льовасор свързват Даймлер с Арманд Пежо(производител на велосипеди и парни котли), който искал да прави коли "Пежо" с Даймлерови двигатели. 1890, Вилхелм Майбах построява първият 4-ри цилиндров двигател. Двигателя е с тегло 153 кг, поставлява 5 к.с. при 620 об.мин. 28 ноември 1890, - С огромната за времето си сума от 600000 марки и Нотариален сертификат от Щутгарт, „Даймлер-Моторен-Геселшафт“„ (Daimler-Motoren-Gesellschaft (Daimler Motor Company, DMG) е официално регистрирана и съществува до 1926г. 1892, - Вилхгелм Майбах и Готлиб Даймлер разработват образец на двигател Феникс (Phoenix), който ще започне да бъде поставян в автомобили, камиони, кораби и самолети Тежката дума в управителният съвет имал Макс Дутенхофер-притежател на барутни фабрики край Рейн във Вествалия, собственик на фабриката за оръжие "Маузер" , както и член на управителният съвет на Нобеловият концерн за динамит. В опиянената от автомобила Франция на поредица от състезания, колите с двигатели "Даймлер" печелят безапелационно в конкуренцията на парните, газовите двигатели и електромобилите. Първият сериен автомобил автомобил с вътрешно горене на 4 колела - моделът Victoria се появява през 1894 г. Друг модел - Velo, пък участва в първото състезание Paris-Rouen. През 1895 г. Бенц построява и първия си камион. Идеите на Готлиб Даймлер са съпоставими с тези на Бенц. През годините между двамата съществува жестока конкуренция, придобиваща опасни очертания най-вече по състезанията. По това време се появяват моделите "Даймлер-Виктория" на "Панар-Льовасор" и бенцовите "Виктория" и "Вело". Няколко години преди смъртта си през 1897г.,Даймлер изнася на пазара моделът "Феникс" с конструкция чиято концепция е валидна и до днес. 16 юни 1897, - Първото моторизиранно такси,„ Даймлер-Виктория“ с табела такси, тръгва в Щутгарт. Фридрих Гринер основава първата компания за таксиметрови превози с автомобили. 1 октомври 1898, е основано командитното дружество -„Даймлер-Моторен-Геселшафт- двигатели “ поставя първия 4-цилиндров двигател в автомобил „Даймлер Феникс“, което през 1906г. се преименува на "Аустро-Даймлер". През 1903г. Карл Бенц напуска управителния съвет на собствената си фирма-причината нездравия климат създаден от алчните едри акционери. На 6-ти Март 1900 година почива Готлиб Даймлер! През 1901г Вилхем Майбах създава усаваршенстван модел на "Феникс".Подтикът за това идва от Австро-Унгарския аташе в консулството в Ница, а впоследствие генерален представител и председател на управителният съвет на на заводите "Даймлер"-Емил Йеленик. Този революционен модел е кръстен на името на 11-год.дъщеря на Йеленик-Мерседес.За 550000 златни марки Йеленик се сдобива с 36 автомобила.След първите състезателни успехи на "Мерцедес" , Йеленик успява да продаде автомобилите с 100% печалба. Малко след това "Австрииски Даймлер-двигатели" чрез директора си барон фон Шкода, откупуват всички лицензии и патенти на фирмата "Лудвиг Лонер", като по този начин поставят в зависимост и Фердинанд Порше. Той конструира малката "Мая" кръстена на името на малката дъщеря на Йеленик. През 1903г.при неизяснени обстоятелства изгаря заводът в Камщат, заедно с 60 готови за продан автомобила.В През 1890 г. на бял свят се появява специалната кола на Даймлер - Mercedes, кръстена на дъщерята на френския представител на фирмата Емил Йелинек. Mercedes Jellinek Mercedes JellinekВъпреки враждата между двете страни - Benz и Daimler Motoren Gesellschaft, и поради икономическата криза в Германия, през 1924 г., те сключват споразумение за сътрудничество. Обединението между корпорациите се осъществява официално на 28 юни 1926 г. Тогава за пръв път в автомобилната индустрия се появява и трилъчевата звезда на марката Mercedes. Възходът на фирмата започва, когато представителят на "Даймлер" в Париж Едуард Сарацин чрез палавата си съпруга Луиза спечелва на своя страна собственика на "Панар и Льовасор" - Емил Льовасор. С лицензните на патентите на "Даймлер", Луиза и Льовасор свързват Даймлер с Арман Пежо (тогава производител на велосипеди и парни котли), който искал да прави коли "Пежо" с Даймлерови двигатели. С огромната за времето си сума от 600 хил. марки Готлиб Даймлер основава през 1890 г. дружество за изработка на двигатели "Даймлер". Тежката дума в управителния съвет имал Макс Дутенхофер -притежател на барутни фабрики край Рейн във Вестфалия, собственик на фабриката за оръжие "Маузер" , както и член на управителният съвет на Нобеловия концерн за динамит. В опиянената от автомобила Франция на поредица от състезания колите с двигатели "Даймлер" печелят безапелационно в конкуренцията на парните, газовите двигатели и електромобилите. По това време се появяват моделите "Даймлер-Виктория" на "Панар-Льовасор" и Бенцовите "Виктория" и "Ве-ло". Няколко години преди смъртта си през 1897 г. Даймлер изнася на пазара модела "Феникс" с конструкция, чиято концепция има своето значение и до днес. Четири години по-късно инженерът Вилхелм Майбах създава усъвършенствана версия на модела. През 1898 г. е основано командитното дружество "Австрийски Даймлер-двигатели", което през 1906 г. се преименува на "Аустро-Даймлер". През 1903 г. Карл Бенц напуска управителния съвет на собствената си фирма - причината е нездравият климат, създаден от алчните едри акционери. Същата година при неизяснени обстоятелства изгаря заводът в Камщат, заедно с 60 готови за продажба автомобили. В резултат управителния съвет на "Даймлерови двигатели" решава да се построи нов модерен завод в Унтертюрхайм. Паул Даймлер, който до смъртта на баща си е работил във филиала във Виена, се прехвърля в ръководството на основните заводи, измествайки Вилхелм Майбах. В това време Бенц пускат автомобили тип "Парсивал". Следват големите успехи на Паул Грец с автомобили "Бенц" през 1907 г., когато прекосява Африка. Така Първата световна война заварва двете големи фирми във възход. По време на тази война Фердинанд Порше конструира двигатели за самолети за големи разстояния, а в края на войната "Даймлер" произвежда и първите германски танкове. След войната Германия е разорена, икономиката е в хаос и на борсата се появяват различни спекуланти и мошеници. Сред тях е австрийският търговец и инженер Якоб Шапиро. Той започва да изкупува акции на различни автомобилни дружества (завода за каросерии "Шебера"), като в един момент става и главен акционер на "Бенц". От новата си позиция в управителния съвет той прикрепва фирмата към "Шебера" и получава правото на монополна търговия с автомобили "Бенц". Един стар важен акционер в "Бенц" е и петролният властелин на Германската банка Фон Щаус, чийто интереси са засегнати от Шапиро. Фон Щаус започва да търси изход от ситуацията и когато австриецът обявява, че иска да продаде в Белгия акциите си в "Бенц", на 1 май 1924г. по инициатива на Фон Щаус и представяната от него банка пионерските фирми "Даймлер" и "Бенц" се обединяват за запазване на общите си интереси. Две години по-късно се сливат и предприятията им, а Шапиро отпада от играта. На 4 Април 1929 г. Света напуска и Карл Фридрих Бенц. След идването на Хитлер на власт Фердинанд Порше и "Даймлер-Бенц" започват да разработват народния автомобил и през 1938 е представен "KdF" , известен след войната като "бръмбара" на "Фолксваген". През 1936 г. е пуснат на пазара моделът 260D. В периода между двете световни войни "Даймлер-Бенц" постига значителни успехи на състезателната писта. След 1934 г. единствените, които се явяват конкуренция на машината W125 с мощност от 354 коня, са пилотите и автомобилите на големия съперник "Ауто-Унион". Съперничеството между 2-те фирми достига невиждани висоти и остана незабравимо и до днес. По време на 2-та световна война фирмата получава от армията заводите за самолетни двигатели "Осмарк" във Виена. След 2-та световна война въстановяването на фирмата е свързано с 3 имена. Едното е на Херман Абс заел мястото на починалия фон Щраус от все същата Германска банка. Другото име е на фамилията едри индустриалци Квант-доставчици на униформи за армиите на кайзара,Ваймарската република, вермахтът, а след войната и на новата германска армия. Третото име е на ръководителя на конкурентното предприятие на ИГ-Фарбен -Фридрих Флих(разбира се след като си излежава присъдата произнесена на Нюнбергския процес).Фердинанд Порше е прибран от французите, а главен конструктор става Налингер. Под ръководството на Флих, реорганизирания концерн започва да произвежда над 50% от транспортните средства на новата Германска армия. През 1958г.Флик успява да купи за 12 милиона марки големият враг "Ауто-Унион",но на следващата година се проваля в опита да погълне и BMW. Все пак през 1960г. "Даймлер-Бенц" купуват заводът за двигатели Майбах. В тези години са открити и множество дъщерни предприятия по-цял свят. За периода от 1948 до 1960г. концерна отчита печалба от 1,5 милярда марки, и увеличава стойността си на борсата от 90 милиона на 8 милиарда марки.Общият търговски оборот достига 4,14 милиарда марки. През 1961г. чрез поставени лица Флих купува за 44 милиона марки 5-ят по големина производители на автомобили- концерна "Боргвард". През 2-та половина на 60-те години "Даймлер-Бенц" правят неуспешни опити да се домогнат и до заводите в Волфсбург. През 1966г. чрез групата Квант, Даймлер-Бенц и Фолксваген се споразумяват с цел укрепване на позициите им на пазара и съгласуване на производствените си програми.Това споразумение беше предхождано от сделка с акции която, изпрати "Ауди" във Фолксваген. През 1974г. мястото на Квант в Даймлер-Бенц беше заменено от петролната върхушка на Кувейт. Сделката струваше 1 милиард марки. През 1985г. дружеството купува "Месершмид". През 2-та половина на 90-те години (1998) компанията официално се слива с големият американски производител Крайслер, образувайки концерта Даймлер-Крайслер, но това всъщност беше поредното поглъщане на конкуренцията. Непосредствено след това започна инвазията и сред японските производители купувайки значителен процент от акциите на закъсалия "Мицубиши". Така след толкова години концерна е по-стабилен и по-могъщ от когато и да било.
ей папагалче
Дай линк...! Докажи...! Стига сте писали едно и също, толкова сте банални.
Порше
Хубаво е да се пише или приказват разни неща от автомобилната история, НО САМО АКО СА ДОСТОВЕРНИ!
молба към админа
Ако има информация да я напише. Да не се избият. Доколкото разбрах те спорят относно мерцедес 300 sl, дали има нещо с фамилия порше. Ако админът не може да вземе отношение някой да напише сайт в който я пише информацията.
Порше
Незнам кои го мързи да чете и кой го мързи да проверява написаното от някой и да го приема за вярно!?
бай ...
Теб те мързи да четеш явно!!!
Порше
Кой от фамилията стои зад SL300 ? Ако нещо знаеш, то го сподели с нас...... ЩЕ СЕ ПОВТАРЯ ПАК: Като незнаете нещо не го пишете, понеже заблуждавате другите.
към порше
Чети за внуци синове да са известни с нещо? Чети, чети!!! Никъде не съм писал че самият Ф.порше стой за sl300, а някой от неговата фамилия. Повтарям ви да си седнете на ... и да почетете преди да правите бележки на другите.
Порше
Говоря за SL300 от 1952 година, а не за SSK? ПАК ПОВТАРЯМ: Като незнаете нещо не го пишете, понеже заблуждавате другите.
към порше
Прочети уикипедия! Ф порше е стой зад SSK, а проверете неговите роднини къде какво вършат, айде оставям ви да четете.
Порше
Никога не сме Правили за Мерцедес пеперудите им ала SL300. Като незнаете нещо не го пишете, понеже заблуждавате другите.
на всяка манджа меродия
следя с интерес спорът ви. реших да се намеся, въпреки че не съм запознат чак толкова с историята на двете марки. Сребърните стрели са били измисленни от Ф. Порше. Освен ауто юниона, който през 30-те години вдига 407 км/ч немците са имали и компресорни мерцедеси, който са били над нормата за тегло. Шпакловали боята и така вче са можели да се състезават. Не мога да се аргументирам като "Ауди", но ще кажа че ауди и мерцедес правят коли с въздушно окачване (ауди дори и магнитно) докато BMW още разчитат на пружини. Колкото до напредъка на ауди в последните години ми хареса коментарът за гърба на фолцваген. Най-интересно ми е къде са феновете на bmw?
Косьо
Понеже биографията на Пиех/Пийх явно предизвиква спорове, нека уточня: - никога не е работил за Daimler, компанията, която произвежда Mercedes - по време на престоя си в Audi ръководи проекта за разработване на петцилиндров дизел, използван от Mercedes. - сътрудничеството между Audi и Mercedes продължава над две десетилетия. Партньорство между Mercedes и Porsche в дългосрочен план никога не е имало - само няколко отделни съвместни разработки.
ауди
Освен че има сътрудничество между бенц и порше, проверете историята на 12 цилиндровите Ве образни двигатели на мерцеде,с както и някой осмаци. Историята на Sl. Хората които навремето са работили при мерцедес сега работят в ауди. Повечето от екстрите са копирани от конкуренцията (като дозатварящите се врати и капаци) но имат и други ауди предлагат като опция слънчеви панели на покрива които да контролират температурата в колата и седалките докато колата е паркирана на слънчево място. Ще повторя да се аргументирате за качествата на любимите си модели, а не да се заяждате. Погледнете между 3 те производителя кой дава най-много пари за иновации и нови технологии?
Адолф Грубер
Колегата нещо е поомотал фактите надявам се да се поправи да не възникват глупави спорове. Иначе има сътрудничество между Порше и Бенц, това разработката на мотора за Е500 W124, ако някой знае повече да каже. Колкото до Пийх наистина има големи заслуги за развитието на Ауди и VW. В интерс на истината Ауди имат голям напредък само за 20 години настигнаха конкуренцията от Мерцедес и БМВ, създадават много качествени и имиджови автомобили няма как да се отрче!
алцхаймер
А мен познаваш ли ме?
Пийх
Приятели, не си спомням кога бях шеф на Мерцедес ?!?!
Aуди
Мерцедес бяха номер 1, дълго време. По точно Докато Пийх им беше шеф и малко след това. Както може би знаете фенове на мерцедес фамилия порше е измислила SL 300 както и обикновените SL. Същият Пийх освен че стой зад куатро предаването е замесен и в алуминиевите шасита на ауди. Новото ауди А8 освен, че ще има всички екстри които има конкуренцията ще има и 6 литров дизел. (Мерцедес предлагат вече само 3 литров, 4 литровият е сприян). Куатро задвижването както е известно е най-добрата система с двойно предаване. Конкурентите са засегнати от кризата, ще ползват общи компоненти докато ауди няма същите проблеми. Постарах се да бъда кратък. Надявам се, че феновете на мерцедес и bmw като пишат тук да се аргументират с какво са по-добри техните автомобили и защо, а не да говорят глупости за опел и wv. АРГУМЕНТИРАЙТЕ СЕ!!!
Mercedes
Това не го казвай на никой за да не ти се смеят ;) иначе Аudi спокойно могат да са конкуренция на VW и Opel
аудистът
Ауди измества вече по престиж другите баварците и мерцедес. Това се дължи най-вече на мощният гръб на фолцваген.