В най-скъпите рекламни блокове в света ще участват най-малко три автомобилни марки
Audi ще рекламира един от новите си модели на полувремената на Super Bowl. Тази информация на Automotive News бе потвърдена от представител на глобалния офис на Audi. По този начин в най-скъпите рекламни блокове в света ще участват най-малко три автомобилни производителя. По-рано да закупят рекламни слотове обявиха Kia и Honda.
Финалът на Националната футболна лига (Super Bowl) ще се състои в САЩ на 5 февруари. Най- голямото спортно събитие в западното полукълбо всяка година се наблюдава от най-малко 100 милиона души.
Рекламата, която се излъчва в почивките, остава най-скъпата на планетата. През 2016 г. излъчването на 60-секундно видео на клиентите струваше минимум 10 милиона долара. Въпреки това, за да те допуснат до списъка за излъчващите клипове, е изключително трудно – рекламното пространство обикновено се изкупува няколко месеца преди самото събитието.
През миналата година на полувремената на Super Bowl реклама излъчваха шест автомобилни марки. Toyota излъчваше клип с участието на новия Prius - най-икономичния автомобил в историята на японската марка. Компанията Mini показа видео, в което знаменитости отказват да приемат стереотипи. Hyundai реши да се съсредоточи върху системата за аварийно спиране, с която е оборудвана новата Elantra. Audi засне филм, в който астронавт, вече излязъл в пенсия, си спомня за полетите зад волана на суперавтомобила R8. Honda рекламира новия пикап Ridgeline, а Kia - новата Optima.