Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Prologue: Или амбициозният преамбюл

08.01.2015 12:02
Туит

Безпилотните автомобили бяха основната тема в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас

Когато една концепция бъде наречена Prologue, по всичко личи, че тя няма да остане само на хартия. Прототипът, представен от Audi на автомобилното изложение в Лос Анжелис, разкри новия дизайнерски стил на бъдещите луксозни модели на марката и някои от последните си технически нововъведения.

Концепция като крайъгълен камък: преди да се захване със серийните модели, Марк Лихте, новият шеф дизайнер на Audiл, се зае с проекта, наречен просто Prplogue. Прототипът, който  получи формата на купе, е дълъг 5,10 м, което не съответства на нито един модел в настоящата гама на марката. Но изборът на такава каросерия не е случаен: компанията с четирите кръга отпред възнамерява да влезе в остра конкуренция с Mercedes S-класа Coupe чрез новия A9, който ще е приемник на бъдещия A8. Студията Prologue вече разкри общите насоки на двата модела, които ще бележат важен етап в развитието на стила на Инголщат  - оребрена повърхност на капака, по-хоризонтална радиаторна решетка, тънки заострени фарове с матрична технология, добре изпипани детайли...

В Лас Вегас бе представен автономният Prologue, чието пълно име е Prologue Piloted Driving. Той  е с лазерни скенери, радари и ултразвукови сензори. Към тях трябва да добавим и 3D видео камерите, които също помагат за безпилотното управление.

Първият сериен автомобил на Audi, който ще е способен да се „самоуправлява“, ще е следващият A8, като той все още няма да е напълно автономен. По-скоро ще се движи сам в задръстване, ще може да се паркира сам при определени ситуации и вероятно да не изисква шофьорска намеса и на магистрала.
Друга особеност на автономния Prologue е новата хибридна система, която съчетава 4,0-литров V8 и електрически мотор, разположен между двигателя с вътрешно горене и 8-степенната автоматична трансмисия. Максималната мощност на системата е 677 к.с.

На щанда си на изложението CES Audi демонстрира новите си системи за свързаност, инфоразвлекателни модули и интерфейс от ново поколение, аудиосистема с 3D звук и някои от асистиращите системи, които ще бъдат част от обзавеждането на новия Q7 от 2016-а моделна година.
Безпилотните автомобили бяха основната тема за производителите, включили се в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас. Audi дори демонстрира способностите на своя прототип A7 Piloted Driving, пристигнал без шофьор по магистралите от Сан Франциско до Лас Вегас (900 км), за което вече ви информирахме.

На щанда си по време на шоуто германците се фокусираха върху втората си безпилотна концепция, направена на базата на неотдавна представения прототип Prologue, голямо купе, от което ще бъде вдъхновен дизайнът на следващото поколение на А8. Луксозният седан трябва да се появи на пазара от 2016 г.



Коментари
comments powered by Disqus