Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q5 (2016): Уловен е тайният прототип на SUV

24.02.2016 13:23
Туит

Компактният кросоувър ще грабва с гигантска триизмерна радиаторна решетка

Audi ще пусне на пазара новото Q5 в средата на 2016 г. , нашите ловци на прототипи успяха да уловят в обектива си второто поколение на кросоувъра. Audi предлага първото поколение на Q5 от 2008 година насам. Новият модел тръгва към нас след малко ревизиране.

Новото Audi Q5 губи 100 килограма

Студията Q6 E-Tron Quattro за пръв път разкри дизайна на новото Audi Q5 на изложението IAA, с малко въображение човек може да си помисли, че току-що представеното Audi Q7 изглежда малко.

Това изобщо не би създало технически проблем, защото, подобно на всички нови модели Audi A4 и Q7, Q5 също се базира на разширената модулна надлъжна конструкция(MLB Evo).  Разбира се, миксът от високоякостни стомани и алуминий няма да успее да намали теглото, както при големия брат с 325 кг, но въпреки това новото Audi Q5 постигна 100 кг по-малко. В зависимост от двигателя и задвижването теглото на Q5 от първото поколение се движи в диапазона между 1795 и 1995 кг, а дължината му е нараснала с около 12 см и вече е  4,75 м. 

Опция от матрични светлини за Q5

Когато в средата на 2016  Audi Q5 с предно предаване и задвижване на всички колела слезе от поточната линия на мексиканския завод на VW в Сан Хосе Чиапа, компактният SUV ще грабва с гигантска триизмерна радиаторна решетка, обрамчена от тесни фарове. Непосредствено под фаровете, които могат евентуално да бъдат оборудвани с LED Matrix-светлини, изплува огромна престилка. Контурираният преден капак води погледа към задната част, гнездата на калниците са уширени, две гънки се простират до задната част. Отзад покривът е наклонен и завършва с малък спойлер. За разлика от линията на покрива, очертанията на прозореца леко се качват нагоре и така придават на новото Audi Q5 повече динамика.

Audi ще пусне Q5 също и като RS Q5

Говорейки за динамика: Под капака за пръв път задвижващият агрегат е плъгин хибрид, който съчетава задвижването на всички колела от E-Quattro. Тази техника беше монтирана в студията Audi Allroad Shooting Brake и представена на автомобилното изложение в Детройт през 2014 - тя комбинира един мощен 292 к.с. 2,0 TFSI с два електрически мотора на предната и съответно на задната ос. Отпред електрическият двигател предоставя мощност от 40 кВт, а на задната ос - 85 кВт, при което двулитровият бензинов на Audi Q5 ще генерира 252 к.с.

Иначе Audi използва познатите четири- и шестцилиндрови двигатели за кросоувъра, а по-късно ще стартира и с SQ5 TDI. Той вероятно ще генерира доста повече от сегашните 313 к.с., възможно е дори да забие и 330 к.с.. Като друго нововъведение Audi би могъл също да пренесе успеха на RS Q3 на Q5.

Интериорът на Audi Q5 също се базира на Q7, както и на други модели. Операционната концепция е от новата А4, срещу допълнително заплащане, се предлага и виртуален кокпит познат от ТТ. Интегрирането със смартфон е същото като при големия брат Q7, на борда има и навигация MMI плюс.
Цените за новото Audi Q5 ще започнат от около 31 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus