Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q7: Гамата се разширява

08.01.2007 22:01
Туит

На автомобилното изложение в Детройт бяха показани два нови варианта на Audi Q7. Чрез този модел марката представи своя първи автомобил, използващ щадящата околната среда Bluetec технология.

Задвижваният от дизелов двигател модел е с около 50 процента под най-строгите норми за нива на вредните газове зад Океана, а пазарната му премиера е насрочена за 2008 г. Наред с екологичния вариант, на щанда на Audi можеше да се види и базирана на Q7 студия с дванайсетцилиндров дизелов двигател, който предлага динамични характеристики, съпоставими със спортен автомобил.  

Трилитровият дизелов двигател на версията Bluetec разполага със сисема за впръскване с урея, както и със специален NOx-катализатор.

Q7 с дванайсетцилиндров двигател засега се подвизава само под формата на студия. Разконспирираният още през лятото, но сега леко модифициран и за пръв път показан на живо флагман на моделното семейство, разполага с мотор с работен обем от шест литра и мощност 500 к. с. Максималният въртящ момент се равнява на неподлежащите на коментар 1000 нютонметра, а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е 5,5 секунди. Максималното темпо е ограничено по електронен път на 250 км/ч.

Според Audi средният разход на гориво ще бъде само около 11,9 литра на 100 километра. Мощният двигател ще се предлага в комбинация с редица стилистични промени, заети от различните S-модели, като специална радиаторна решетка, огромни въздуховоди, гигантски алуминиеви колела и особено благородно изпълнение на интериора. Засега дванайсетцилиндровият модел носи допълнението Concept към името си, но говорителят на Audi разсейва и последното съмнение около бъдещето на модела: "Стига да има достатъчно купувачи за такъв автомобил, ние ще го пуснем в серийно производство."

 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus