Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q7: Нов дизелов флагман

05.03.2007 15:03
Туит
Audi Q7: Нов дизелов флагман

За в бъдеще Audi Q7 ще се предлага и с познатия от А8 4,2-литров TDI с 326 к. с. По този начин момчетата от Инголщат за пореден пък вдигнаха летвата във висшия SUV-сегмент.

Версията 4.2 TDI на Q7 се задвижва от най-мощния сериен дизелов двигател в гамата на марката и е в състояние да се ускорява от място до 100 км/ч за 6,4 секунди и да достига максимална скорост от 236 километра в час. Максималният въртящ момент от 760 нютонметра е на разположение в диапазона между 1800 и 2500 оборота в минута.  Задвижването на четирите колела е на основата на добре познатата система Quattro, а трансмисията е автоматична с шест степени.

Осемцилиндровият двигател с директно впръскване на горивото в цилиндрите по система Common Rail разполага с пиезо-инжектори и според производителя дава среден разход от едва 11,1 литра на 100 километра. Пазарният дебют е насрочен за начолото на лятото, а цените все още не са обявени официално.
Коментари
comments powered by Disqus