Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q7: Обратен ефект

26.10.2010 12:47
Туит

Audi Q7 от моделната 2011 г. ще се сдобие с нов дизел. Той е базиран на познатия трилитров TDI и колкото и странно да звучи за съвременните тенденции на автомобилопроизводството, разполага с по-малко мощност за сметка на по-ниския разход.

През последната година почти във всяко прессъобщение сме свикнали да четем рефрена „повече мощност срещу по-нисък разход на гориво”, но това не се отнася за Audi Q7 3.0 TDI. Новият трилитров дизел на инголщатци генерира 150 кВт (204 к.с.) срещу 177 кВт (240 к.с.) за предходната версия. Същевременно въртящият момент пада от 550 Нм на 450, което е наистина сериозен пасив.

Всичко това, естествено, се прави с цел за намаляване на разхода и емисиите, а тя определено е постигната. Самият двигател вече тежи под 200 килограма, като основната цел на инженерите от Audi е да се намалят не само инерционните сили, но и триенето между отделните движещи се повърхности. Оптимизирана е и охладителната система, като тя е разделена на два кръга – за коляновия вал и за цилиндровата глава.

Всички тези мерки в комбинация със старт/стопа и серийната система за регенериране на спирачната енергия позволяват среднят разход да бъде сведен до 7,2 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 – 189 г/км. Същевременно динамиката е повече от приемлива за подобен тип автомобил – спринт от 0 до 100 км/ч за 9,1 секунди и максимална скорост от 205 км/ч при версията с опционалното пневматично окачване (202 км/ч при стандартната).

Базовата цена на новия Audi Q7 3.0 TDI за Германия е 51 800 евро.

Коментари
comments powered by Disqus