Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi quattro: Все по-близо до пазара

05.04.2011 11:04
Туит

Концептуалният Audi quattro, който дебютира миналата есен в Париж, вероятно ще се превърне в сериен модел.

Базираният на RS5 прототип бе подготвен по случай 30-ата годишнина на системата за двойно предаване на инголщатци. Под капака му се крие модифицирана версия на петцилиндровия редови двигател на TT RS. Работният обем остава 2,5 литра, но максималната му мощност достига 408 к.с. (340 за TT RS), а въртящ момент – 480 Нм (450 за TT RS). Скоростната кутия е шестстепенна механична и с нейна помощ тежащият 1300 кг автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди при среден разход от 8,5 литра.

Както може да предположите от повода за появата на quattro, той е оборудван с патентованата система на инголщатци за двойно предаване и то в последната й версия с новия централен диференциал. При стандартни условия разпределението на въртящия момент е 40 към 60, но при нужда 85% от него могат да бъдат прехвърлени към задната ос, съответно 70% към предната.

В момента се подготвя тестова версия на quattro, която да бъде максимално близка до евентуалния серийен модел. И тя е базирана на Audi Space Frame технологията, като основната част от каросерийните панели са от алуминий, а предният и задният капак са изработени от подсилена с карбонови нишки пластмаса. В резултат на скъсеното междуосие (150 мм по-късо от това на RS5), липсата на втори ред седалки и използването на олекотени конструкции quattro трябва да се вмести в границите на 1300 кг или с 225 по-малко спрямо спортния R8.

Тестовата версия, върху която в момента quattro GmbH работи, ще бъде изпробвана от ръководството на Audi, което впоследствие трябва да даде зелена светлина на проекта. Според Autocar обаче второто е само формалност.

Коментари
comments powered by Disqus