Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R15 TDi: Двоен нос

16.03.2010 12:45 1
1
2571870183
Туит
Audi R15 TDi: Двоен нос

Audi показа ревизираната версия на своя прототип за състезанията за издръжливост R15 TDi, с който германците се надяват да си върнат победата в „24-те часа на Льо Ман” от Peugeot през тази година.

Германският отбор бе принуден да премоделира предната част на своя прототип така, че да отговаря на новите изисквания на организаторите от АСО за 2010 г. Това се наложи след протеста от страна на французите през 2009 г.

Разделеният на две нос на прототипа, наречен R15 plus от Audi, е най-видимата промяна, но освен нея са направени още множество други изменения. Модифицирани са охладителната система и резервоарът за гориво. Двигателят е променен така, че да работи в синхрон с корекциите в техническия правилник за 2010 г., според които диаметърът на рестриктора на входящия въздух е намален, както и е понижено налягането на механичния компресор.

„В резултат на новите ограничения в техническите правила, ние се опитахме да направим аеродинамиката на новия ни автомобил още по-ефективна. След края на „24-те часа на Льо Ман” през миналата година набелязахме над двайсет ключови компонента по прототипа, които трябваше да променим. Ефективността и надеждността бяха най-приоритетните области, по които започнахме да работим веднага”, заяви техническият ръководител на спортният отдел на Audi Мартин Мюлмейер.

Други подобрения касаят светлините, тъй като видимостта през нощните часове на надпреварата са от изключително значение и именно в тъмната част на деня състезанието може да се спечели или загуби. „Успяхме да удовлетворим желанията на нашите пилоти относно осветлението на прототипите ни”, допълни още Мюлмейер.

Новият прототип Audi R15 TDi е бил тестван на писта за първи път в Германия на 3 март. Предстоят още две седмици на интензивни тестове преди първото състезание за сезона, в което новият модел ще вземе участие – „12-те часа на Себринг”. Преди тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман” Audi планират стартове в първия и втория кръг от Европейските серии "Льо Ман" на пистите „Пол Рикар” във Франция и на „Спа” в Белгия.

Коментари

анонимен
желая на AUDI от все сърце нова титла в 24ч Le Mans 2010!!!Моторните спортове са емоция!!!

comments powered by Disqus