Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R18 e-tron quattro: Хибридите атакуват

01.03.2012 14:16
Туит

Audi ще върне обозначението quattro в автомобилните спортове с новия си протип за „24-те часа на Льо Ман“. R18 e-tron quattro ще дебютира на „Спа“ през май.

Хибридният прототип от LMP1 категорията на Audi е оборудван система за повторно използване на кинетичната енергия, чиито „енергиен резервоар“ представлява маховик, а не батерия или суперкондензатори, какъвто е случаят при Toyota. Това определено не е изненада, тъй като от близо три години насам Williams Hybrid Power и Porsche работят по развитието на тази технология чрез 911 GT3-R Hybrid.

Правилникът на ACO е принудил инженерите от Инголщат да се ограничат единствено до предната ос при „електрификацията“ на своя прототип. При спиране мотор/генераторът трансформира механичната енергия в електрическа, която на свой ред отново преминава в механична, тъй като се съхранява в т.нар. маховик. Впоследствие, между две фази на спиране при скорост над 120 км/ч, тази енергия, чиито максимум е 500 килоджаула, се връща към предната ос по обратния процес. Успоредно с това основният 3,7-литров V6 TDI (510 к.с.) продължава да работи, като той ще бъде комбиниран с напълно нова трансмисия с карбонов корпус.

В Мюнхен, където Audi показа R18 e-tron quattro, дебютира и новият R18 ultra, който представлява ревизирана версия на миналогодишния прототип. Немския тим ще използва четири автомобила (два R18 e-tron quattro и два R18 ultra) в маратонската си програма тази година, като четирите екипажа ще участват първо във втория кръг от WEC на „Спа“, а след това в „24-те часа на Льо Ман“. Впоследствие германците ще продължат програма си в WEC, но само с две машини (по една от всеки модел).

Първото състезание на Audi през новия сезон обаче ще бъде на „Себринг“ (17 март), но с ревизирана версия на миналогодишния R18 TDI. Към екипа на инголщатци ще се присъедини бившият пилот на ORECA Лоа Дювал, като и Оливър Джарвис и Марко Бонаноми. Всички титуляри от миналата година остават в отбора.

Коментари
comments powered by Disqus