Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R4: Малкия e-Tron

16.10.2009 14:49 5
5
2571861585
Туит

Според AutoExpress серийният вариант на електрическия e-Tron ще бъде позициониран между R8 и TT и ще носи името R4.

Вероятно R4 няма да се предлага единствено с електрическо задвижване, а и като класически автомобил с ДВГ. Ще бъде базиран на платформата, която използват новите Porsche Cayman и Boxster, като не е изключено от Audi да заложат и на алуминиевата ASF.

Версията с електрическо задвижване ще разчита на архитектурата с четири независими електромотора, представена във Франкфурт с Audi e-Tron. Серийният вариант обаче едва ли ще може да се похвали със същите динамични характеристики като прототипа - 313 к. с. максимална мощност и 4500 Нм въртящ момент, за да може литиево-йонната батерия да гарантира по-голям автономен пробег.

Коментари

до Silver Lion
Сребристо лъвче, недей да пишеш по теми които неразбираш! Моля ти се! Един съвет относно "ха ха ха ха ха", обикновено това означава положителна оценка или радост от прочетеното. Броят на "ха"-тата не е фиксиран, като до 5-тото е нормално, после започва да става малоумно. Интересно е, че се смееш на собственият си коментар, което означава, че ви липсва внимание. Така нека обърна внимание и на статията. Колата е прототип и надали ще изглежда по същия начин когато излезе в сериенно производство. С 4500 НМ тази кола няма да има конкуренция най-мощните двигатели на мерцедес са с по 1000 Нм. Освен феноменалният въртящ момент разполагаме и с алуминиево шаси. Старото А8 разполага с алуминиев скелет и тежи едва 240 кила, при конкурентите са по 600-700 килограма. С две думи високо техническите иновации в този автомобил са без конкуренция. Ако някой може да намери конкурент на тези характеристики нека напише модела.

Silver Lion
Само не мога да преценя кое е предница и кое е задница на тази кола и как с тези фарове нощем ще се виждат дупките от София до Перник. ха ха ха ха ха.По здрав за всички гоуфаджии

Silver Lion
Поредния фолксщайген ауди кашон.както казват германците Praktisch,Kwadratish,Gut Ха Ха Ха

Борислав Георгиев
4500Нм? Я пак :D

Lambrev
4500Нм не е множко ? С пододящи гуми може да завърти някоя по малка планета :)

comments powered by Disqus