Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 e-tron спечели първото си рали

14.07.2010 11:28 1
1
2571877352
Туит

Audi R8 e-tron спечели рали „Силврета Монтафон” в специалната категория за електрически автомобили. Дългата 167,5 километра надпревара се проведе този уикенд в Австрия успоредно със „Силврета Класик Монтафон”, също спечелена от Audi, но с класическия Quattro от 1988 г.

„Възхитени сме от победата на Audi e-tron в първото рали „Силврета Монтафон” за електрически автомобили”, коментира Михаел Дик, ръководител на отдела по развойна дейност в Инголщат и същевременно един от двамата състезатели на Audi R8 e-tron в това рали. Негов партньор е бил тестовият пилот на германците Лукас Лур.

В надпреварата са участвали още 23 електрически автомобила, включително и Mercedes SLS E-Cell. Скоростните отсечки са били три, но при оформянето на крайното класиране са взети предвид и десет изпитания за време (маршрути, които се минават за точно фиксирано време; схемата се използва в състезанията за класически автомобили). На финала e-tron е триумфирал с по-малко от секунда преднина.

За съжаление в официалния пресрилийз на Audi няма информация за това как и колко често са зареждани батериите на R8 e-tron.

Не по-малко впечатляващ е успехът на инголщатци в „Силврета Класик Монтафон”, където Лучано Виаро печели с Audi Quattro от 1988 г. Причината за това е, че неговият навигатор Енрико Мусинели е сляп и е разчитал своята пътна книга с помощта на брайловото писмо.

Коментари

анонимен
Половин час състезание, няколколко часа зареждане на батериите, после пак половин час състезаване и т.н.

comments powered by Disqus