Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8: Един плюс за фейслифта

27.07.2012 13:29
Туит

Audi публикува официалните фотографии и технически характеристики на обновения R8. Фейслифтът ще се сдобие с нова върхова версия, чиито 5,2-литров мотор ще генерира 550 к.с.

Визуалните промени по спортния модел на инголщатци са минимални и засягат главно модифицираната броня, еднокомпонентната радиаторна решетка и LED челните светлини, които вече са част от стандартното оборудване на всяка една спецификация. Значително по-съществени обаче са техническите изменения, направени под капака на R8, които започват с новата седемстепенна S tronic скоростна кутия. Тя замества шестстепенната R tronic и използва не само два отделни съединителя, а и два независими трансмисионни подмодула, като по този начин подобрява времената за смяна на предавките и влияе положително върху нивата на вредни емисии.

Седемстепенната S tronic скоростна кутия е стандартна за V10 версиите на R8, докато V8 двигателите са комбинирани изначално с шестстепенната механична, въпреки че и те могат да получат S tronic, макар и като опция. Предимството при автоматика е приблизително три десети за спринта от място до 100 км/ч.

Силовият тракт на R8 е обновен не само по отношение на трансмисията. Двигателите също са получили нужното внимание от инженерите на Audi, като подобреният 4,2-литров FSI V8 вече генерира 430 к.с. и 430 Нм и ускорява спортното купе от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (4,6 секунди за купето), когато е оборудван със седемстепенната автоматична трансмисия.

5,2-литровият V10 FSI вече ще се предлага в две разновидности. Базовият модел генерира 525 к.с. и 530 Нм, докато новият V10 Plus може да се похвали с 550 к.с. и 540 Нм, които гарантират спринта от място до 100 км/ч при налични 3,5 секунди. Максималната скорост пък е 317 км/ч. Спрямо стандартната V10 версия, V10 Plus има една десета и 4 км/ч предимство.

Фейслифът на R8 ще се появи на европейския пазар преди края на настоящата година.

Коментари
comments powered by Disqus