Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 GT: Лудият слабак

03.05.2010 11:11
Туит

Audi представи изключителна лимитирана серия на своя суперавтомобил R8, която носи означението GT.

Версията е базирана на R8 V10 Coupe и е изпипана по класическата схема с по-ниско тегло и повече мощност, но без компромиси за комфорта в салона. От нея ще бъдат произведени само 333 екземпляра, а цената в Германия е 193 000 евро.

Промените включват по-тънко предно стъкло, по-леко задно крило и широко проложение на карбона в аеродинамичния пакет на автомобила. Инженерите от Инголщат са ревизирали и спирачната система, с което са свалили още 4 кг от масата на автомобила. Така R8 GT е с тегло 1525 кг или със 100 кг по-малко от стандартния модел.

Двигателят е познатият 5.2-литров V10, като с промени в софтуера вече генерира 560 к.с. вместо досегашните 525. Въртящият момент също е увеличен и достига своя пик от 540 Нм при 6500 об./мин.

Лимитираната серия разполага с 6-степенния вариант на трансмисията R Tronic, а задвижването е на четирите колела чрез системата quattro. Ускорението от 0 до 100 км/ч с включен Launch Control вече отнема само 3,6 сек., а максималната скорост е 320 км/ч.

Колелата на автомобила са 19-цолови и за контакта с пътя се грижат гуми с размери 235/35 отпред и 295/30 отзад, които могат да бъдат заменени от такива с размер 305/30.

От Audi са запазили луксозния интериор на автомобила, като в салона има алкантара, сателитна навигация, B&O аудио система и климатроник. Клиентите ще могат да изберат и състезателен пакет, който включва червен или черен ролкейдж и пожарогасител в купето.

Коментари
comments powered by Disqus