Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 GT: Подробности

23.09.2010 10:18
Туит

През май Audi обяви официално намеренията си да атакува пазара с GT версия на спортиста R8. И удържа на обещанието си. Серията обаче ще бъде ограничена на 333 бройки, като цената на всяка от тях ще започва от 193 000 евро.

Версията е базирана на R8 V10 Coupe и е изпипана по класическата схема с по-ниско тегло и повече мощност, но без компромиси за комфорта в салона. В него ще откриете спортен волан, тапицерия от алкантара, алуминиеви панели за вратите, аудиосистема на Bang & Olufsen с 12 високоорителя, отопляеми седалки, карбонов пакет и ролбар (последните четири са опционални).

Двигателят е познатият 5.2-литров V10, като с промени в софтуера вече генерира 560 к.с. вместо досегашните 525. Въртящият момент също е увеличен и достига своя пик от 540 Нм при 6500 об./мин. Комбиниран с шестстепенната R tronic трансмисия, R8 GT ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и достига максимална скорост от 320 км/ч.

Това е възможно не само благодарение на оптимизирания мениджмънт на двигателя, но и вследствие на сериозната диета, на която е подложен стандартният R8. Челното стъкло е по-тънко, панелите между двигателния отсек и клетката са от поликарбонат, седалките са от подсилена с фибростъкло пластмаса, фиксираното задно крило и дифузорът са от карбон, а стандартните спирачки са с карбон-керамични дискове.

В резултат общата маса на R8 GT е сведена до 1525 кг, което е със 100 кг по-малко от стандартното. Същевременно нивата на аеродинамично притискане са повишени вследствие на серията козметични промени по бодикита, без това да се отразява негативно върху коефициента на челно съпротивление (0.36).

За буйния нрав на спортиста се грижи quattro системата за двойно предаване, която стандартно е настроена при съотношение 15/85 в полза на задния мост. Същевременно задният механичен диференциал е самоблокиращ се.

Колелата на R8 GT са 19-цолови и за контакта с пътя се грижат гуми с размери 235/35 отпред и 295/30 отзад, които могат да бъдат заменени от такива с размер 305/30. Стандарттно моделът ще предлага избор от четири цвята - Samoa Orange, Ice Silver, Phantom Black и Suzuka Gray.

Серията ще бъде ограничена на 333 бройки, като цената на всяка от тях в Германия ще започва от 193 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus