Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 GT Spyder: Добре дошло

03.06.2011 11:50
Туит

Вчера ви информирахме за това, че в момента текат тестовете на R8 GT Spyder, а днес може да обявим и заводските му спецификации, тъй като PR екипът на Audi реши да ги оповести официално седмица преди ключовото състезание за марката „24-те часа на Льо Ман“.

Audi използва аналогичните похвати за намаляване на теглото като при купето, в резултат на което общата маса на R8 GT Spyder е редуцирана с 85 кг спрямо стандартната версия (при купето разликата е 100 кг). Рамата на двигателя, например, е изработена от свръхлеки магнезиеви сплави, докато задните странични панели, капакът на мекия покрив, новата задна броня и предният спойлер са от CFRP. В допълнение активното задно крило е заменено от статично карбоново, за да се елиминира механизмът за активирането и в резултат на всички тези промени R8 GT Spyder тежи само 1640 кг.

Кабриолетът използва същия 5.2-литров V10, който след препрограмирането на софтуера генерира 560 к.с. вместо стандартните 525. Въртящият момент също е увеличен и достига своя пик от 540 Нм при 6500 об./мин. Комбиниран с шестстепенната автоматизирана R tronic трансмисия, R8 GT Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди (с две десети по-слаб резултат от този на купето) и достига максимална скорост от 317 км/ч (320 км/ч).

За буйния нрав на спортиста се грижи quattro системата за двойно предаване, която стандартно е настроена при съотношение 15/85 в полза на задния мост. Същевременно задният механичен диференциал е самоблокиращ се.

Очакването отпред е с алуминиеви двойни напречни носачи, които контактуват с асфалтовата настилка посредством 19-цолови колела с гуми 235/35, докато задните са с размери 295/30 при намален с 10 мм клиренс. Карбон-керамичните дискове са стандартни за модела, както и лаунч контол системата, докато ESP функцията може да се изключва напълно.

Мекият покрив на Audi R8 GT Spyder се разгъва или прибира за 19 секунди при скорост до 50 км/ч. За още по-голямо удобство задният прозорец е отделен от самия покрив и може да се вдига независимо. В салона впечатление правят още тапицерията от напа и алкантара, множеството карбонови апликации, информационно-навигационната система с функция за отчитане на времената при каране на писта, спортните седалки и аудио системата на Bang & Olufsen .

Серията ще бъде ограничена на 333 бройки, също толкова колкото и при купето. Базовата цена за Германия е 207 800 евро.

Коментари
comments powered by Disqus