Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 Spyder GT: Подарък за Новата година

02.06.2011 15:43
Туит

Audi работи по олекотена GT версия и за кабриолета R8 Spyder. В момента моделът се тества на „Нюрбургринг“, а появата му на пазара е планирана за началото на 2012 г.

По всяка вероятност Audi ще използва аналогичните похвати като при купето, което благодарение на сериозната диета може да се похвали със 100 кг по-ниско тегло спрямо базовата версия. Килограмите при R8 Spyder GT обаче неизменно ще са повече от тези 1525 за R8 GT поради разликите в шасито.

Кабриолетът ще използва същия 5.2-литров V10, който след препрограмирането на софтуера генерира 560 к.с. вместо стандартните 525. Въртящият момент също е увеличен и достига своя пик от 540 Нм при 6500 об./мин. Комбиниран с шестстепенната R tronic трансмисия, R8 GT ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и достига максимална скорост от 320 км/ч, като е логично R8 Spyder GT да има малко по-ниски резултати по тези показатели.

За буйния нрав на спортиста се грижи quattro системата за двойно предаване, която стандартно е настроена при съотношение 15/85 в полза на задния мост. Същевременно задният механичен диференциал е самоблокиращ се.

Серията ще бъде ограничена на 333 бройки, също толкова колкото и при купето.

Коментари
comments powered by Disqus