Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 Spyder: Под открито небе

15.09.2009 13:32
Туит

Audi най-накрая представи официално R8 Spyder. Както се и очакваше, кабриолетът ще получи 5,2-литровия V10, заимстван от Lamborghini Gallardo LP560-4.

Във версията на Audi 5,2-литровият мотор достига максимална мощност от 525 к. с. (при 8000 об./мин) и въртящ момент от 530 Нм (при 6500 об./мин). Благодарение на тях R8 Spyder изпълнява класическото упражнение от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди и спира възходящото движение на стрелката в скоростомера едва при 313 км/ч. Във версията с механична скоростна кутия средният разход е 14,9 литра, докато при роботизираната R tronic – само 13,9 литра.

Отличната динамика на R8 Spyder е следствие от олекотеното в максимална степен шаси. То е базирано на алуминиевата платформа ASF (Audi Space Frame), която въпреки нужното заради липсата на покрив подсилване е само с 6 килограма по-тежка от тази на R8 Coupe. Общото тегло на R8 Spyder 5.2 FSI quattro е 1720 килограма.

Що се касае до стилистиката, съществени промени спрямо класическия R8 няма. Преработеният капак на двигателя и двата успоредно разположени отвора за въздух върху него са най-характерните отличителни белези. Страничните дефлектори, които покриват въздуховодите при R8 Coupe, са заменени с карбонови панели, а светлините са изцяло светодиодни.

От Audi са пренебрегнали твърдия покрив поради високото му тегло. Това е причината изборът да падне върху класическия мек сгъваем гюрук, контролиран по електрохидравличен път. Сгъването и съответно разпъването му отнемат приблизително 30 секунди, като това може да се осъществява и в движение, но не при по-висока от 50 км/ч скорост . За още по-голямо удобство задният прозорец е отделен от самия покрив и може да се вдига независимо.

В салона на Audi R8 Spyder впечатление правят тапицерията от кожа напа, аудиосистемата Bang & Olufsen, навигацията, отопляемите седалки триспицовият волан и алуминиевите компоненти. Зад седалките има три малки отделения за багаж, като в едно от тях може да бъде поместен предлаганият като опция CD чейнджър. Обемът на багажника отпред е 100 литра.

Audi ще започне да приема поръчки съвсем скоро, а първите доставки за Германия ще стартират в началото на 2010 г.

 

Коментари
comments powered by Disqus