Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 V10 Spyder: Разгърнат потенциал

21.01.2010 12:20 2
2
2571867219
Туит

Audi пусна нов видеоклип, с който да подгрее публиката за предстоящия дебют в дилърските центрове на модела Audi R8 V10 Spyder.

Само след няколко седмици първите собственици ще получат своите нови придобивки, а моделът ще бъде на разположение в шоурумите на дилърите на Audi в Германия и Великобритания.

Видеоклипът е с дължина от 1:23 мин. и в началото показва готовия да разгърне своята яростна мощ автомобил, паркиран в градски гараж. Още с излизането си от там водачът на Audi R8 V10 Spyder е възпрян от преминаващ тежкотоварен автомобил. На следващото кръстовище пък преминава колоездачна колона, а след това спортния кабриолет е спрян и от червен светофар. Веднъж оставил зад гърба си препятствията на градската джунгла, R8 V10 Spyder най-накрая демонстрира своя потенциал.

 

 

5,2-литровият мотор на Audi R8 Spyder, който е заимстван от Lamborghini, достига максимална мощност от 525 к. с. (при 8000 об./мин) и въртящ момент от 530 Нм (при 6500 об./мин). Благодарение на тях кабриолетът изпълнява класическото упражнение от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди и спира възходящото движение на стрелката в скоростомера едва при 313 км/ч. Във версията с механична скоростна кутия средният разход е 14,9 литра, докато при роботизираната R tronic – само 13,9 литра.

Отличната динамика на R8 Spyder е следствие от олекотеното в максимална степен шаси. То е базирано на алуминиевата платформа ASF (Audi Space Frame), която въпреки нужното заради липсата на покрив подсилване е само с 6 килограма по-тежка от тази на R8 Coupe. Общото тегло на R8 Spyder 5.2 FSI quattro е 1720 килограма.

От Audi са пренебрегнали твърдия покрив поради високото му тегло. Това е причината изборът да падне върху класическия мек сгъваем гюрук, контролиран по електрохидравличен път. Сгъването и съответно разпъването му отнемат приблизително 30 секунди, като това може да се осъществява и в движение, но не при по-висока от 50 км/ч скорост . За още по-голямо удобство задният прозорец е отделен от самия покрив и може да се вдига независимо.

Коментари

бдс
Имаш ли фен-клуб? Искам да се запиша! :)

гдс
този вид афтомобили са отживелица ,, Защо ли ,ще ви кажя : В момент в който всички трабят за световното затопляне и зелените технологий е малко не иновационно и тапо да промотираш нещо което яде 15 литра на сто , тежи 2 тона ламарина и струва поне 100 хил. ь Какво имаме тоест нищо освен наистина хващащ окото дизаин , дизаин направен зада може това да се продава а продажбите носят печялби и там им е идеята ,на кого правят услуга - на тези дето копат нефт и на тези дето правят войни за ра ди него кой губи ние но губим не от тях а от нас самите с консуматорското си мислене защото всички за съжяление страдаме от мозячно затластяване .

comments powered by Disqus