Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 V12 TDI: Нова ера

15.01.2008 10:01 8
8
2571826374
Туит

В Детройт Audi представи стъпваща върху техническата платформа на R8 студия с V-образен дванадесетцилиндров TDI. Компанията от Инголщат е първият производител, който си позволява да инсталира дизелов агрегат в автомобил от суперспортния клас.

4,2 секунди от 0 до 100 км/ч

Дванадесетцилиндровият двигател на показаната студия извлича от шест литра работен обем 500 к. с. и 1 000 Нм максимален въртящ момент в диапазона между 1750 и 3000 об./мин. Чудовищната тяга на снабдения с шестстепенна механична предавателна кутия и двойно предаване R8 V12 TDI ускорява автомобила до 100 км/ч за 4,2 секунди, позволявайки върхова скорост от 300 км/ч. Въпреки невероятните си спринтьорски умения задвижващият агрегат, който е близък родственик на победителя в сериите LeMans R10, се отличава с подчертана природосъобразност, тъй като още сега съумява да се вмести в екологичната норма Евро 6.

Naca-дюза върху покрива

Външният вид на R8 V12 TDI определено привлича погледите. Докато най-ниската част на каросерията е обгърната от аеродинамичен елемент, престилките са били удостоени с по-големи отвори за охлаждащ въздух, а задницата е коронована със знаменит стабилизиращ спойлер. Изнесените калници, свързвани от мощни странични прагове, също се набиват на очи.

Особено впечатление прави разделеният на две от отвор за охлаждащ въздух остъклен покрив. Възприетата от професионалния спорт Naca-дюза засмуква свеж въздух, който отвежда към задната част на двигателния отсек.

Блестящ интериор

Дизайнерите на Audi са помислили и за работното място на водача, покрито с карбон и алуминий. Многофункционалният волан на автомобила е снабден с яркочервен старт-бутон и превключватели за системата Drive Select, а контролният дисплей, изобразяващ данни от второстепенна важност, е разположен в средата на централната конзола.

Коментари

Baro
i da iskah edvali 6te namerq kusuri za taq kola

baro
iskah da kaja za taq kola de B-)

Baro
:p :)

dalgia
lele Baro nai posle da sme na edno mnenie

Baro
wow mng dobra studiq...nz kak 6te se vyzprieme ot fenovete na sportnite avtomobili dizelov dvigatel oba4e az napylno go podkrepqm ima po hubavi harakteristiki sprqmo benzinoviq dvigatel

audi e nomer 1 za mene
B-)

The_Racer_GT
Изродско!!! Няма равно просто!!! Vorsprung durch Technik

Георги
малеее Добре ,добре не е зле v 12 samolet

comments powered by Disqus