Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 V12 TDI: Зад борда

08.05.2009 12:07
Туит

След почти година вътрешни дебати от Audi официално решиха да не пускат в серийно производство хитовия прототип R8 V12 TDI.

Високопоставено лице от компанията е споделило пред AutoExpress, че цената за модифицирането на R8 към огромния 6-литров дизелов двигател е твърде висока и вероятно няма да бъде покрита от продажбите на ограничената серия. Ситуацията е усложнена допълнително от факта, че продажбите на автомобили с дизелови агрегати в САЩ са изключително ниски, което не прави V12 TDI пазарен фаворит.

Прототипът се появи за първи път на автомобилното изложение в Детройт през 2008 година и възхити публиката с агресивния си външен вид и невероятни характеристики. Задвижван от вече споменатия 6-литров V12 дизелов двигател с мощност 500 конски сили, R8 V12 TDI ускорява от 0-100 км/ч за 4,2 секунди и като на шега достига максимална скорост от над 300 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus