Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi разработва „коригиращ” софтуер още през 1999 г.

20.04.2016 10:07
Туит
Audi разработва „коригиращ” софтуер още през 1999 г.

Но той никога не е бил използван от луксозното подразделението на Volkswagen Group

Audi създава така наречените коригиращи устройства, които намаляват  вредните емисии,още през 1999 г., години преди компанията-майка Volkswagen Group за започне да ги използва, за да фалшифицира  тестовете на дизелови емисиите, съобщава германският вестник Handelsblatt.

Концернът VW, най-големият автомобилен производител в Европа, призна през септември миналата година, че е манипулирал двигателите на около 11 милиона дизелови автомобила в целия свят, включително модели на марките в неговия състав VW, Audi, Porsche и  Skoda.

Инженерите от Audi разработват софтуер, способен да изключи определени функции на двигателя още през 1999 г., но той никога не е бил използван от луксозното подразделението на VW, пише вестникът, като се позовава на вътрешни източници.

Шест години по-късно, когато инженерите на VW в централата във Волфсбург не са в състояние да постигнат правните прагове на емисиите на азотен оксид, започват да инсталират софтуера, разработен от Audi, твърди  Handelsblatt.

VW и Audi отказаха да коментират информацията на вестника, като се позовават на продължаващите разследвания в САЩ от правната кантора Jones Day, свързани със скандала с дизеловите емисии. От VW заявяват, че Jones Day ще публикува "съществен доклад" относно констатациите си до края на април.

Надзорният съвет на VW трябва да обсъди потенциалните разходи за скандала с емисиите и да одобри приходите за 2015 на 22 април, ден след като изтича крайният срок за VW, определен от американските регулатори, когато немският концерн трябва да предложи удовлетворяващо решение за американските автомобили, снабдени със софтуера.

Коментари
comments powered by Disqus