Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi разработва пружини от специален полимер

01.07.2014 12:20
Туит

Всеки детайл тежи около 1,6 кг, докато теглото на традиционните е около 2,7 кг

Германската компания Audi разработва нови пружини от армиран със стъклени влакна полимер (GFRP). Благодарение на използвания нов материал, детайлът е с 40% по-лек от класическите стоманени елементи и едновременно с това се отличава с по-висока здравина и надеждност, съобщава добре информиран източник.

Новите пружини имат необичайна светлозелена окраска. Производството на новите пружини не представлява никаква особена трудност в сравнение със създаването на стоманените - стъкловлакната се усукват в структурата на елемента и се слепват с епоксидна смола. След това материалът се изпича при температура от 100 градуса по Целзий.

Пружините от стъкловлакна имат по-малко на брой спирали, а всеки детайл тежи само около 1,6 кг в сравнение с 2,7-те килограма на стандартния аналог. По този начин използването на пружини от стъкловлакна ще намали теглото на автомобила с 4,4 килограма. Новите пружини не се поддават на корозия и са напълно защитени от въздействието на химически вещества при почистване на джантите. 


„Новите пружини водят да намаляване на теглото във важни места в ходовата част. Това позволява снижаване на вибрациите, увеличава се точността на кормилното управление и комфорта”, заяви ръководителят на развойната дейност на Аudi д-р Улрих Хакенберг.

Все още не е ясно кои ще са първите автомобили на марката, при които ще бъдат внедрени новите детайли.

Коментари
comments powered by Disqus