Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS Q3: Опипване на почвата

18.04.2012 13:24
Туит

Audi ще участва на автомобилния салон в Пекин със спортна версия на кросоувъра Q3. За задвижването й ще отговаря 2,5-литровият петцилиндров мотор на серийните RS3 и TT-RS.

Външно RS Q3 се отличава от стандартния модел по новите радиаторна решетка и броня, агресивния аеродинамичен пакет, Ordos Blue лаковото покритие, двата накрайника на изпускателната система и 20-цоловите колела с гуми 255/30. Далеч по-забавно обаче е това, което се случва под капака на спортния кросоувър, тъй като там работи познатият 2,5-литров петцилиндров мотор с принудително пълнене. В тази си версия, която се използва още за TT RS Plus, той генерира 360 к.с. и 465 Нм, което е с 20 к.с. и 15 Нм повече спрямо стандартния вариант.

При толкова мощ съвсем не изненада, че ускорението от място до 100 км/ч се постига при налични 5,2 секунди. За това съдействат още обаче седемстепенната S tronic трансмисия с два съединителя и quattro двойното предаване. Максималната скорост пък достига 265 км/ч.

Централна за интериора е синьо – черната цветова окраска, която е комбинирана със серия от карбонови и алуминиеви елементи. Седалките са тапицирани с кожа напа, която на места е комбинирана с алкантара. За да направят впечатление на местната публика пък, дизайнерите на Audi са използвали за шайбата на оборотомера китайски йероглифи.

На този етап инголщатци не дават информация за евентуално серийно производство, но подчертават, че RS Q3 служи за „проучване потенциала за нови разновидности на серията”. 

Коментари
comments powered by Disqus