Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi: RS3 ще получи 5-цилиндровия турбомотор на TT-RS

17.03.2009 22:31
Туит
Audi: RS3 ще получи 5-цилиндровия турбомотор на TT-RS

Според един от членовете на управителния съвет по развойната дейност на фирмата, инголщатци възнамеряват да сътворят RS-версия на компактния А3.

Според Михаел Дик RS3 ще бъде оборудван с 5-цилиндров турбомотор, генериращ 340 к. с. и 450 Нм максимален въртящ момент. Моделът, екипиран с двигателя на супербегачката TT-RS, вероятно ще ускорява до 100 км/ч за около 4,6 секунди и ще е в състояние да "лети" по аутобана с 290 км/ч. 

Ако въобще достигне серийно производство, пускането на подобна модификация ще се забави поне с няколко години, тъй като идната генерация на А3 е предвидена чак за 2011 година.
Коментари
comments powered by Disqus