Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS5: Шегувате ли се?

20.09.2011 10:47
Туит

Преглеждайки премиерите от автомобилния салон във Франкфурт, установихме, че сме направили един сериозен пропуск, а именно фейслифтът на Audi RS5. Причината за това обаче е ясна. Все пак спортният модел дебютира едва миналата пролет и съвсем не очаквахме толкова скоро да се сдобие с обновена версия.

Модификациите по RS5 са главно козметични и те засягат променената форма на радиаторната решетка и бронята, новите челни светлини с LED кант, който обгръща почти целия фар и по-острите линии на предния капак. Нови са и 19-цоловите колела с гуми 265/35 и опционалните 20-цолови (275/30).

Преминаваме към интериора, където впечатление правят коженият мултифункционалн волан с плоска долна част и модифицираните бутон за стартиране на двигателя, скоростен лост и превключватели на кормилната колона.

По отношение на силови тракт промени няма. В тази си версия 4,2-литровият V8 , който е базиран на аналогичния V10 при R8, генерира 450 к.с. при 8250 об./мин и 430 Нм максимален въртящ момент в диапазона от 4000 до 6000 об./мин. Благодарение на тях RS5 изпълнява класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди, но трябва да се задоволи с ограничената по електронен максимална скорост от 250 км/ч. По желание на клиента лимитът може да бъде вдигнат до 280 км/ч.

Трансмисията е седемстепенната S tronic с два съединителя. Естествено, предаването е двойно, като при RS5 работи новият диференциал на quattro системата с коронна предавка. Стандартно при него въртящият момент е в съотношение 40:60 в полза на задната ос, но при нужда 70% могат да бъдат пренасочени към колелата отпред, а до 85% – към тези отзад. За да гарантират на своите клиенти истински спортни емоции, от Audi са направили възможно при RS5 ESP системата да се изключва изцяло.

Най-любопитният факт при RS5 обаче е, че моделът ще се появи на пазара в САЩ директно с фейслифт версията си, тъй като дебютиралият през миналата година вариант все още не е преминал Атлантика.

Коментари
comments powered by Disqus