Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS6 Avant

10.05.2013 17:02
Туит

Време за умереност: Новото свръхкомби Audi RS6 Avant притежава с 20 конски сили по-малко от предшественика си - но все пак му остават още 560...

Quattro GmbH на Audi все още не може да реши дали предпочита турбомоделите или тези с атмосферно пълнене, или пък намира и двете технологии по някакъв начин за великолепни. Все пак производителят се изявява последователно и комбито RS6 влиза в третото поколение - с 1,2 бара налягане, осигуряващо катапултиращ въртящ момент под капака.

Audi RS6 Avant, преситен от мощност


На място осемцилиндровият агрегат ромоли съвсем леко. Oще преди стрелката на оборотомера да достигне марката от 2000 об/мин, се изцеждат 700 Нм (с 50 повече от предходният V10) и задвижващият агрегат кипва. Четирилитровият двигател тегли Audi RS6 напред с невероятно бруталност, съгласно заводската спецификация за 3,9 секунди от нула до 100 км/ч.

Въпреки че туловището на Audi RS6 Avant тежи около 1,9 тона, то има невероятно успокояващ ефект върху поведението на шофьора, което е изключително важно за скоростните отсечки. А в завоите? В края на краищата, новото RS 6 тежи с около 100 килограма по-малко от предишната серия (около80 кг от тях са спестени от предницата на Audi RS6 Avant). Иначе поведението не е неочаквано - твърде смелото боравене с газта бива наказвано с поднасяне на задницата, а прекомерната работа с волана води до недозавиване.

Управлението с променлива настройка (опция) се представя особено добре в динамичен режим, а в нормален режим работи с постоянно съотношение 14:1 и в допълнение има добра обратна връзка, за да може дългото почти пет метра Audi RS6 Avant да се владее лесно. Относно управлението: осемстепенната автоматична трансмисия се командва с планки от волана, като в ръчен режим работи не особено меко, но затова пък наистина много бързо. И нека не пропуснем да споменем: при всяка смяна на скоростите двигателят V8 на Audi RS6 Avant се задъхва и започва да диша тежко. В края на краищата Quattro GmbH е турбо-марка...

Коментари
comments powered by Disqus