Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS6 Avant: Транспортьорът

05.09.2007 19:09 2
2
2571816048
Туит

Фактите са красноречиви: 580 к.с. в семейно комби с максимален обем на багажника от 1660 литра.

Audi RS6 се задвижва от доработен вариант на познатия от S6 и S8 5,2-литров V10 TFSI с директно впръскване на горивото, който този път е получил и битурбо пълнене. Постигнатата чрез тази оптимизация мощност е удивителна – 580 (петстотин и осемдесет) конски сили, цифром и словом... Чудовищните показатели не свършват до тук: 650 Нм максимален въртящ момент в диапазона между 1500 и 6250 об./мин и 4,6 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч.

Комби с двойно предаване и 580 коня - а защо не?

Силовото предаване разчита на шестстепенна автоматична трансмисия и постоянно задвижване на четирите колела quattro. Централният диференциал разпределя тягата между предния и задния мост в съотношение 40 към 60, а заимстваната от RS4 система Dynamic Ride Control (DRC) редуцира движенията на каросерията в името на по-добра стабилност.

Зад серийните 19-цолови колела от олекотени сплави се крият свръхоразмерните дискове на спирачната система. Срещу доплащане може да бъде поръчана комбинация от 20-цолови алуминиеви колела и перфорирани керамични дискове с диаметър 420 мм на предния мост и 356 мм на задния.

Брутална дискретност

Отличителните белези на каросерията, които разкриват принадлежността на автомобила към ексклузивното семейство RS, са матово полираната алуминиева рамка на предрадиаторна решетка и модифицираната, но все още стилно-семпла предна престилка. Отсъствието на халогени се обяснява с тяхното интегриране в основния блок на биксеноновите светлини с променлив ъгъл на светлинния поток. Запазената марка на Audi – причудливата LED констелация – и този път не липсва, нейна функция остават дневните светлини. В задната част на каросерията доминира снабдената с дифузьор престилка, където са поместени бляскавите овални накрайници на изпускателната система.

Подобаващ интериор

За интериора се предвиждат спортен волан и педали, както и украсени с алуминий лостчета за отваряне на вратите. Привилигированите пасажери на първия ред се разполагат в облицовани с кожа и Alcantara спортни седалки и се наслаждават на пътуването под звуците на потентната аудиосистема Bose. Разнообразие от допълнително обурудване, разбира се, също не липсва.

За сега RS6 остава най-мощният сериен автомобил от Инголщат, най-бързият обаче все още е R8.

Коментари

ivana_blg
iskam qqqqqqq >:-)

Rich Kid
tova e kolata :o :) :) :)

comments powered by Disqus