Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi с нов компресорен V6

30.06.2008 13:20
Туит
Audi с нов компресорен V6

В своя шестцилиндров TFSI компанията от Инголщат ще заложи на стимулиращ производителността механичен компресор.

Механичният компресор Roots, развиващ до 23000 об./мин. нагнетява въздух в цилиндрите с налягане, достигащо 0,8 бара. В комбинация с директно впръскване на горивото мощността на задвижващия агрегат възлиза на 290 к. с. при 5000 оборота. Върховият въртящ момент отчита 420 Нм при 2400 об./мин., а максималната скорост на развъртане е 6500 об./мин.

Без значение от модела, в който ще бъде инсталиран, новият двигател трябва да харчи не повече от 10 литра нормален или висококалоричен бензин, покривайки еко-нормата Euro 5. Агрегатът ще дебютира през есента в модифицирания A6, а по-късно ще бъде инсталиран в S4 с повишена тяга и мощ.

Коментари
comments powered by Disqus