Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi с нов V-образен 6-цилиндров двигател

07.05.2008 07:05 3
3
2571831665
Туит
Audi с нов V-образен 6-цилиндров двигател

Баварците планират въвеждането на нов шестцилиндров задвижващ агрегат, снабден с механичен компресор. Основното си приложение той ще намира в преработения А6, но би могъл да пасне чудесно и в спортното изпълнение S4.

До момента топверсията S4 бе тласкана напред от V-образен 8-цилиндров мотор с атмосферно пълнене, генериращ 344 конски сили. Новият 6-цилиндров двигател, който ще разполага с производителност от около 350 "коня", ще бъде предлаган не само в Европа, но и в Съединените Щати.

Въпреки сходните технически данни на двете машини, по думите на Audi новият мотор ще харчи доста по-малко гориво от своя предшественик. Австрийската компания Magna, специализирана в производството на предавателни кутии, ще предложи за новия "шестак" с 20 килограма по-лек спортен диференциал, който по-късно да бъде имплантиран и в моделите S5 и Q5.

Следващият S4 ще бъде представен през есента малко след премиерата на модифицирания А6. Като част от неговия фейслифт ще бъде обявен и новият V6 3.0 TFSI, произвеждащ 290 к. с. и 420 Нм максимален въртящ момент. Средният му разход пък се задава с 9,6 литра на 100 км.
Коментари

ivan
s kakvo tocno shte go ixduha s redoviya si sestak koyto razviva 272 ps >:-)

liubaneca
pove4e kone-na vsiaka cena,za6toto bavareca 6te go izduxa!!!

deso
trqbva da ima pove4e kone

comments powered by Disqus