Марката последва примера на много други производители и преработи емблемата си
През последните няколко години почти всички автомобилни производители по един или друг начин прибегнаха до преработване на своите маркови емблеми. В някои случаи става дума за налагането на нов стил, в много други - в икономисването на разходи посредством отпадането на хрома и други скъпи материали, използвани досега при направата на логата. След Renault, Peugeot, Citroen, Volvo, Kia, Dacia и други големи имена от автомобилния сектор, Audi също представят новото си лого. Традиционните четири пръстени на марката от Инголщат в унисон с новите тенденции вече не са хромирани, а с "двуизмерна графика".
Клиентите ще имат избор между светъл и тъмен вариант на емблемата, като и в двата случая четирите пръстена са обрамчени с тънък черен кант. При светлия вариант запълването на самите пръстени е в бяло, а при тъмния - в сиво.