Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S1 все пак ще има

15.10.2010 11:18 1
1
2571882795
Туит

Ръководството на VW Group не се е отказало от идеята за Audi S1. Компанията планира модификация на PQ25 платформата, за да може мъникът да се сдобие с двойно предаване.

Преди началото на автомобилния салон в Париж темата за Audi S1 се дискутираше много обстойно, тъй като инголщатци се отказаха да именуват така своя нов модел за сметка на A1 1.4 TFSI. Причината за това решение бе липсата на двойно предаване при мъника, което неизбежно щеше да доведе до конфликт с цялостната философия на марката и особено във връзка с легендарния в миналото модел Audi Sport Quattro S1.

Плановете за съвременна версия на S1 обаче съвсем не са изоставени. От VW работят по модификация на платформата PQ25, които да позволят монтирането на двойно предаване. Тя ще се използва както за Audi S1, така и за Polo R, а не е изключено да изиграе ключова роля и за появата на Cross Polo, тъй като конструирането на трети технологично сходен модел напълно би оправдало ресурсите, инвестирани в развойната дейност.

Почти сигурно е, че задвижването на спортните мъници ще бъде поверено на 1,4-литровия TFSI, който работи под капака на модела, представен в Париж. Не е изключено обаче в тази версия той да получи допълнителен бонус към наличните на този етап 185 к.с. и 250 Нм.

Коментари

Aнонимен
Брей, как хубаво го бяхте предсказали във Фейсбука!... ;)

comments powered by Disqus