Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S3: една крачка напред с MTM

15.02.2007 13:02
Туит

MTM представи програма за модификация на спортния хечбек S3 на Audi. Основните акценти на тунинг ателието са увеличаване на максималната мощност на двулитровия агрегат, монтаж на спортни спирачни дискове с по-голям диаметър и модифициране на цялостното окачване.

Основният пакет на МТМ включва преработка на агрегата, която позволява достигането на върхова мощност от 310 к. с. при стандартните 265 к. с.. Максималният въртящ момент достига до 400 нютонметра благодарение на препрограмираната електроника на двигателя. По желание на клиента изпускателната система може да се сдобие с ново резонансно гърне, което ще “отвори” агрегата с още 5 “коня”. Пълната преработка включва подмяна на изпускателния колектор и спортен катализатор, което резултира в пикова мощност от 330 к. с. и максимален въртящ момент от 420 нютонметра. На финала S3 може да залепи стрелката на скоростомера на 100 км/ч за 5,1 секунди и да достигне до впечатляващите 264 км/ч.

За да отговори на сериозните динамични показатели на преработения двигател, компанията MTM предлага на своите клиенти три опции за спирачната система. Основната разлика е в диаметърът на спирачните дискове, който стартира от 330 мм, преминава през 356 мм и достига до внушителните 380 мм.

Финалните доработки включват корекция на окачването. Първият комплект на МТМ, подготвен специално за Audi, е регулируем, благодарение на което просветът варира от 35 до 65 милиметра. Втората опция предлага четири пружини, които фиксират разстоянието между асфалта и шасито на 45 мм. Промените във височината са комбинирани със специални фланци, които увеличават  следата на автомобила с по 20 мм за всяка ос.

Последният акцент на MTM се откроява в 19-цоловите фирмени джанти, оборудвани с нископрофилните гуми с размер 235/35.

Коментари
comments powered by Disqus