Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S3: Триста

10.06.2013 13:11
Туит

Аudi увенчава компактната моделна серия A3 с обичайния S3. Триста турбоконя теглят новото Audi S3, скрити в двулитровия четирицилиндров мотор.

Дали първият VW Golf GTI със 110 к.с. е можел да си представи, че неговият праплеменник ще разполага с 300 к.с. и постоянен достъп до интернет? Колко различен е станал автомобилният свят! Високотехнологични компактни машини като новото Audi S3 ни напомнят колко далеч са стигнали днешните ни автомобили като класа и ниво на мощност.

Audi S3 впечатлява с тяга и сцепление

С предлаганата по желание шестстепенна трансмисия с два съединителя, Audi S3 без особени усилия достига и поддържа 250 км/ч и по фирмени данни ускорява до сто за по-малко от пет секунди. Същевременно стандартният разход на Audi S3 е само 6,9 литра на 100 км (с обикновена механична трансмисия – седем литра). Конструкторите са положили неимоверни усилия при създаването на двулитровия четирицилиндров мотор, снабдявайки го с променливо управление на клапаните, впръскване директно в горивните камери и във всмукателните тръби, усъвършенствана система за охлаждане, позволяваща на алуминиевия блок да издържи на натоварването от огромната литрова мощност. Внушителният звук идва отчасти от самия мотор и отчасти от генератор на преградата между двигателя и кабината.

Системата за двойно предаване с Haldex съединител е в основата на доброто сцепление, отговарящо на могъщата тяга на 1,5-тонния автомобил. Кормилната уредба с лек ход насочва прецизно Audi S3, ходовата му част е в еднаква степен пригодена за динамично и комфортно движение, а шестте предавки на механичната трансмисия се сменят идеално гладко. Всичко това – гарнирано с чисто изработен интериор и превъзходни спортни седалки – има само един недостатък: в Германия Audi S3 струва най-малко 38 900 евро. Дали старият GTI е можел да си представи и това...

Коментари
comments powered by Disqus