Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S5 Evo: Phase Shift

23.08.2008 07:59
Туит
Audi S5 Evo: Phase Shift

На пистата Рикардо Тормо във Валенсия Audi представи експериментална модификация на S5, задвижвана от 4,2-литров V8 с мощност от 420 к. с. в комбинация със 7-степенна директна трансмисия S-Tronic и двойно предаване Quattro.

Ако оставим настрана конфигурацията на силовото предаване, можем да кажем, че това е един съвсем стандартен S5. Обърнем ли внимание на компановката обаче, нещата стават съвсем други. Ако версията на S5 Evo достигне серийно производство, тя ще запълни "празнината" между базовия S5 с производителност от 354 "коня" и очаквания RS5, който се очаква да впрегне 450 к. с.
Коментари
comments powered by Disqus