Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S5 S-Tronic: Съблазнителна опция

05.06.2008 12:06 3
3
2571832265
Туит

Директната трансмисия с два съединителя, подходяща за концепции с надлъжноразположен задвижващ агрегат, ще стане достъпна за клиентите на Audi през втората половина на 2008 година.

7-степенната DSG е предвидена за модели от средния клас. A4 и А5 ще бъдат оборудвани с нея през юли, докато компактният SUV Q5 ще трябва да почака до края на настоящата година. Ограниченията на предавателната кутия са максимален въртящ момент от 550 Нм и обороти на двигателя до 9000 в минута. За разлика от шестстепенния S-Tronic новата система не разполага със спортен режим на работа. Реакциите на трансмисията се регулират посредством два бутона, които същевременно влияят на кормилната уредба и ходовата част.

Дори при движение по състезателно трасе смяната на предавките се осъществява почти незабележимо. При интензивно спиране преди завой електрониката предотвратява включването на по-ниска предавка, ако оборотите надвишават 4800. От Audi поясняват, че настройките позволяват понижаване на предавката само в случай че оборотите след смяната няма да се доближат до червената зона с по-малко от 1000 оборота. Цената на новата DSG все още не е известна - вероятно е обаче тя да струва приблизително колкото 6-степенната директна трансмисия.
Коментари

liubaneca
koga li nai-posle 6te podkarame tazi kola!

aleko
koga li 6e pro4etem ne6to i na stranicite na ams? koga li ste ima test na tazi kola? koga li 6te moje da [pro4etem i testa na m3,c63 amg i alpina b3?!

aleko
mn dobro popadenie. bravo na injenerite ot audi

comments powered by Disqus