Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S5 Sportback: Поздрави от Франкфурт

28.08.2009 15:45 13
13
2571856999
Туит

На щанда на Audi във Фракфурт през тази година ще има твърде сериозно раздвижване. Три нови модела ще бъдат представени за първи път пред публика – S5 Sportback, A4 3.0 TDI clean diesel quattro и A3 1.2 TFSI, като по всяка вероятност изненадите няма да приключат до тук.

Първият новак ще бъде S5 Sportback, спортната версия на представения наскоро A5 Sportback. Четиривратото купе ще получи трилитров V6 мотор с механичен компресор, който генерира 333 к. с. Максималният въртящ момент от 440 Нм е на разположение на водача в диапазона между 2900 и 5300 об./мин. При тези технически показатели едва ли е изненада, че S5 Sportback ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди и че максималната скорост трябва да бъде ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Стандартни за модела ще бъдат 18-цоловите олекотени колела, новият спортен диференциал на Audi и системата за двойно предаване quattro, седемстепенната S Tronic трансимисия с два съединителя и електронно регулируемите спортни седалки, тапицирани с кожа напа. По официални данни средният разход на гориво ще бъде 9,7 литра на 100 км пробег. Базовата цена на S5 Sportback ще бъде 57 900 евро за Германия.

Следващата новост на щанда на инголщатци ще бъде A4 3.0TDI clean diesel quattro. Новата common-rail системата ще впръсква горивото в шестте цилиндъра на високоефективния дизел под налягане от 2000 бара. За ниските нива на отделяни вредни емисии ще се грижат иновативните датчици за налягането в горивната камера, оптимизираната система за рециркулация на отработените газове и DeNOX катализатора.

При всички тези мерки средният разход е сведен до 6,7 литра на 100 километра пробег, като от това не страда ни най-малко динамиката на модела – упражнението от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 6,2 секунди. И нещо повече, трилитровият мотор на Audi ще отговаря на стандарта Евро 6, който влиза в сила през 2014 г.

Последната потвърдена новост от Audi е A3 1.2 TFSI. Теглото на двигателя е сведено до 89,5 килограма, а максималната му мощност надхвърля 100 к. с. (105 к. с. и 175 Нм). Средният разход на новия турбомотор е 5,5 литра при 100 километра пробег при нива на CO2 за километър от 127 грама.

На този етап от Audi потвърждават единствено тези три премиери, но не е изключено във Франкфурт да дебютират още RS3 и R8 Spyder.

Коментари

do krasi
Да знам, краси не е необходимо да поясняваш като за дебили. Турбото е измислено от швейцарец, а серийно започва да ги произвежда гарет. Друго да попиташ краси?

Краси
До горния- прочети хубаво колегата Smurtnami6kite какво е написал и тогава размишлявай.Фв не са измислили нито компресора,нито турбокомпресора просто са решили да ги използват заедно.

до Smurtnami6kite
Не знаех, че ФауВе е измислила турбо с механичен компресор. Но знам, че компресорите на порше ги правят GARRETT, 8 степената трансмисия на беемве е на ZV турботата на беемве са мицубиши. Много от частите на съвремените коли са създадени от фирми под доставчици. Въпросът е кой ги ползва

до мохеру
Мохер какво искате да кажете, че всеки който пише във форума има "нови модели мерцедеси аудита и BMW-та", или нещо друго сте имали в предвит? Ако е така, съм напълно съгласен с вас. Всеки втори повтаря каква кола има, стил "карах поршето, ама нещо звука не ме кефеше и го смених с феррари". Оставете младеща да се фука, не им разваляй кефа да по фантазират малко! Да оценят някой от другите участници във форума и да му дадът ценен акъл, защото се смятат за експерти. Ще им дойде акъла в главата, че форумите не са да се фукат с несъществуващите си коли, а да си изкажат мнението по автомобила.

мохеру
Е този форум се напълни със нови модели мерцедеси аудита и BMW-та виждам, че и ти имаш, някой твърдят и за феррари. Радвам се, че имаш баварец и се надявам наистина да е така. Аз пък имам зеуен мохер. Трудно ли ти е да поверваш? Толкова имам мохер колкото ти баварка:). Кога ще идваш да погледнеш беларуса, че нещо ходовата част ... е не е нежна като аудито, но пък нали и ти всичко разбираш. Мини към пернишко моляте да я погледнеш.

до мохера от dokkata
Абе мохер що ми се струва че ме базикаш нещо, ти тука за правописни грешки ли следиш, напълни мохера с джибре и ходи да преподаваш български език в некое училище за изостанали, там и мохера мое да им се види тупалка, пък току-виж си забил некоя кривогледа;)

dokkata
не бе и аз харесвам Audi, ама тука момчетата са много пристрастни нещо, ако става на въпрос до скоро и аз имах едно Audi A4 2003г. и да си кажа честно бях много доволен, даже предоволен за сажаление му свърши курса в едно такси и сега карам BMW не съм много сигурен че Audi-то е по добро и особено с това че е ходовата част е доста по нежна и скъпа за подръжка от тази на BMW-to

мохеру
Браво, Дока ние с теб сме феновете на москичу. Мани ги тез харесват аудита и то дизели. Ние с теб знаем, че истину е в газовите зеуени мохери. Нека си е почитател на ауди, но ние с теб знаем истину.

dokkata
кир40 кир4000, къф дървен философ си тии, от 100 километра ти личи че си фенче на ауди каквото сигурно и нямаш но виж, че дори и любимците ти от Инглощат зарязват "големите мотори" без конкуренция. Аз казвам без коментар. А и между другото браво за расъждението на Smurtnami6kite, което според мен е сувсем правилно.

Smurtnami6kite
Как няма да ги изпреварят, като Ауди стъпва върху финансовата мощ на вездесъщите VW. Едно е да разпръскваш разходите за развитие на нови технологии върху 1 млн. продадени антомобили годишно, а друго - върху 5.5 млн. 1.2 TSI и технологията с механичен и турбокомпресор е развита от ФауВе. Така че за Ауди остава само да се концентрират върху по-мощните двигатели и по-луксозните модели. Имат потенциал да станат номер 1, но засега още нещо им липсва. Например окачването на почти всички Аудита е прекалено твърдо, липсва баланс между динамика и комфорт. А развойното сътрудничество с Волфсбург помага на разходите, но отнема малко от престижа, който е важен в ловните полета, в които се подвизава Ауди.

кирил
Не само настигнаха лидерите BMW и Benz, но и ги изпревариха. 12 цилиндровият дизел на ауди е без конкуренция. Имат още и 4,2 TDI докато BMW и Benz вече не правят V8. Малолитражните двигатели не са с две турбота, а е с турбо и компресор. До преди известно време непредполагах, че е възможен такъв двигател. Конкурентите от Мюнхен и Щутгарт трябва да си седнат на ...., защото ги изпреварват в лявата лента.

Адолф Грубер
Само нагоре, постоянно приятни новини, работят здраво. Трилитровия мотор на s5 има характеристики на стария v8 и много приятен разход за тези показатели. За кратко време настигнаха лидерите при дизеловите двигатели BMW и Benz. При малолитражните мотори с два турбо компресора нямат равни в съотношение мощност - разход.

Dave Mustaine
То направо няма какво да се коментира! Четирите кръга от Инголщат продължават възходящата си тенденция!

comments powered by Disqus