Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S8: Като S6 и S7, но не съвсем

31.08.2011 11:40
Туит

Audi ще представи цели три S версии на настоящите си модели по време на автосалона във Франкфурт. Най-голямо внимание сред тях вероятно ще получи флагманът S8, който ще ускорява от място до 100 км/ч за 4,2 секунди благодарение на своите 520 к.с.

Още по-впечатляващ е въртящият момент на четирилитровия TFSI от 650 Нм, който е постоянен в диапазона от 1700 до 5500 Нм. И въпреки подобрените динамични характеристики спрямо предходния 5.2 V10, ефективността на S8 е повишена с цели 23%, тъй като средният разход според официалната статистика е 13,2 литра за 100 км пробег. Даунсайзингът и принудителното пълнене са водещата причина за това, но и възможността за деактивация на четири от цилиндрите, серийният старт/стоп и системата за рекупериране на спирачната енергия имат съществен принос.

Осемстепенната автоматична трансмисия предава въртящия момент посредством патентованата quattro система на четирите колела. Зад тях се открояват вътрешно вентилираните стоманени дискове на спирачната система (400 мм за предната ос и 365 мм за задната), които при достатъчно добър финансов ресурс на клиента могат да бъдат заменени с карбон-керамични. Адаптивното окачване на флагмана в гамата на Audi също е претърпяло промени, като водачът може да избира три предварителни настройки на клиренса.

Визуалните промени при S8 засягат новата радиаторна решетка, спойлера на предната броня, дифузора, в чиито два края са разположени четирите накрайника на изпускателната система и 20-цоловите колела с гуми 265/40.

Другите два представителя на S-линията във Франкфурт ще бъдат S7 Sportback и S6 (във версиите седан и комби). И двете също разчитат на новия четирилитров V8, но във версия с 420 к.с. и 550 Нм (постоянен в диапазона от 1400 от 5300 об./мин). Скоростната кутия е седемстепенната с два съединителя, което позволява на S7 да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди, а при S6 – за 4,8 (4,9 за комбито). И при двата модела максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus