Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi ще представи TT RS в Париж вече като сериен модел

16.03.2016 11:22
Туит

Сега горещият спортен автомобил се движи и като маскиран TT RS Roadster

С представения концепт Audi TT Quattro Sport на автомобилното изложение в Женева 2015, Audi хвърли светлина на TT RS. А на Парижкото изложение през октомври Audi ще представи TT RS вече като сериен модел. Сега горещият спортен автомобил се движи и като маскиран TT RS Roadster.

Audi TT RS не е с четири цилиндъра

Както и при студията, прототипът се представя с голям отвор на радиаторната решетка и агресивна престилка със сплитер. Отзад се виждат големите накрайници на изпускателната система, които фланкират още маскирания дифузор. Докато студията е с фиксиран заден спойлер, прототипът на Audi TT RS е (все още) без впечатляващо антикрило. В огромните арки на калниците се въртят 20-цолови олекотени джанти, зад които се прокрадват оптимизираната спрямо мощността спирачна система, както и модифицирано окачване, също като при откритото Audi TT RS.

Каква мощност е получило Audi TT RS

Обаче най-важното си остава какво се мъдри под капака. Докато студията стъпва с 2,0-литров четирицилиндров агрегат с 420 к.с., Audi TT RS стартира, по информация на очевидци, с легендарния 2,5-литров петцилиндров и 7-степенна DSG трансмисия. Този двигател вече служи надеждно в Audi RS3 и ще намери приложение и в предстоящия VW Golf R420. Засега не се знае каква мощност ще развива новото Audi TT RS. Маржът може да бъде от 370 до 420 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus