Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi спира производството на RS6

13.07.2010 09:46
Туит

Audi ще прекрати производството на настоящата генерация RS6 в края на третата четвърт на годината. Със сигурност обаче моделът ще се сдобие с наследник, базиран на новия A6, който вероятно ще дебютира в Женева догодина.

Настоящият Audi RS6 разчита на петлитров туинтурбо V10, който генерира впечатляващите 579 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Следващата версия на модела обаче по всяка вероятност ще се прости с два цилиндъра в полза на по-ниския разход и вредни емисии.

Едва ли обаче инголщатци ще направят компромис с мощността, тъй като прекият съперник BMW M5 ще използва 4,4-литровия V8 и неговите предполагаеми 580 к.с.

BMW вече прекрати производството на своя "стар" представител в сегмента на спортните автомобили от средния клас. Миналата седмица баварците обявиха официално, че М5 (526 к.с. и 520 Нм) от четвъртата генерация слиза от поточната линия след 5 години на нея и 20 548 произведени бройки.

Коментари
comments powered by Disqus