Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi SQ5 TDI: Роден на асфалта

19.06.2012 16:29
Туит

Спортната версия на Q5 ще получи трилитров дизелов мотор, който генерира 313 к.с. Базовата цена на SQ5 TDI е 58 500 евро, като продажбите му ще започнат в началото на следващата година.

SQ5 TDI, който бе представен през изминалия уикенд преди старта на „24-те часа на Льо Ман”, се отличава от стандартния модел по новите брони, специалната радиаторна решетка с хромирани надлъжни ламели, спойлера на задната врата, оптичния дифузор, алуминиевите корпуси на огледалата и 20-цоловите колела.

Промените обаче не са единствено оптични. Окачването на SQ5 TDI е значително по-твърдо, а и клиренсът е намален с цели 30 мм. Същевременно трилитровият V6 мотор на инголщатци генерира внушителните 313 к.с. и 650 Нм, които се разпределят между четирите колела благодарение на осемстепенната трансмисия и системата за двойно предаване quattro.

Паркетният SUV, който е принуден изцяло да се откаже от така или иначе скромните си офроуд възможности, компенсира с отлична динамика на асфалт, тъй като изпълнява спринта от място до 100 км/ч за 5,1 секунди. Впечатляваща е и ефективността на целия силов тракт, тъй като разходът е сведен до 7,2 литра за 100 км пробег. За съжаление обаче максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

SQ5 TDI ще се появи на пазара в началото на 2013 г. Базовата цена за Германия е 58 500 евро.

Коментари
comments powered by Disqus