Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi SQ7 с мощен дизелов V8 идва през 2016 година

22.05.2015 10:02
Туит

Новият прототип отвън си остава близо до известния сериен модел

Audi ще оборудва новия Q7 с мощен дизел. Потентният дизел посяга отново към V8 двигателя и електрическия компресор, SQ7 беше уловен като прототип.

Аналогично на SQ5 в серията Audi Q5, Audi ще екипира новия Q7 с версия  SQ7. Директорът по развитиетоУлрих Хакенберг потвърди плановете на Audi пред британското автомобилно списание Auto Express. Бъдещият Audi SQ7 се представи в истинската си светлина като прототип  по време на тест драйв на пистата Нюрбургринг Нордшлайфе.

Audi SQ7 с над 400 к.с.

Горещият дизел на Audi SQ7, който ще стартира още през 2016, съчетава V8 дизел с два конвенционални турбокомпресора и трети, електрически. Този компресиращ механизъм, който изцяло трябва да елиминира турбо дупката, беше вече представен с концепцията на Audi RS5 TDI. Там на ход е вече тройно заредения трилитров шестцилиндров агрегат с 380 к.с. и 750 Нм въртящ момент.

Новият осемцилиндров се очаква да се конкурира с редуциран четирилитров работен обем, но въпреки това се разкрие мощност от над 400 к.с. Този двигател може би ще се състезава в следващото  Bentley Bentayga, което наистина споделя платформата на новия Audi Q7

Визуално, новият прототип си остава близо до известния сериен модел. Впечатляващи са новите колела и задната броня с четири броя интегрирани правоъгълни накрайника на изпускателната система. Вътре има комбиниран инструментариум със скала в S-дизайн.

Коментари
comments powered by Disqus