Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT (2014): Купе с изцяло дигитализиран кокпит

09.01.2014 14:23
Туит

Новото TT на Audi, което ще бъде на пазара през 2014 година, в момента е на тестово пътуване рамо до рамо с конкурентите от ранга на BMW Z4, Mercedes SLK и т.н. Audi вече представиха кокпита на новото TT на изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас.

Новото Audi TT с два режима на кокпита

Виртуалният кокпит на новото Audi TT, което ще бъде на пазара 2014 г., е с диагонал 12,3 инча. Според предпочитанията си водачът на новото поколение спортен автомобил има възможност да избира между два режима на дисплея. В класическия вид на Audi скоростомерът и оборотомерът са кръгли и изведени на преден план. В режим "инфотейнмънт" инструментариумът става по-малък, като по този начин площта на навигационната карта е по-голяма.

Почти всички функции на информационно-развлекателната система могат да се управляват от сплеснатия отдолу мултифункционален волан с хромирани елементи. Второто обслужващо поле е терминалът MMI, който се намира на централната конзола и с помощта на "MMI-Touch" водачът може да разглежда менютата и картите, като има и функция за увеличаване. В бъдеще бутоните на превключвателя ще бъдат само два, вместо четири.

Вентилационните отвори като контролно звено

Друго нововъведение в новото ТТ са модернизираните три кръгли вентилационни отвора. Те служат за контролиращо звено на климатичната система, като подават информация на малък дисплей, разположен в средата. Централно под вентилационните отвори са позиционирани и други уреди, като например бутона за аварийните светлини.

Но един спортен автомобил не е истински спортен автомобил, ако не разполага със съответните спортни седалки. Пасажерите в новото Audi TT ще се разполагат удобно в дълбоки кожени кресла с подглавници. Страните на S-спортните седалки могат да се регулират пневматично.

Audi TT по-малко замаскирано 


Audi все още ревниво пази външната визия на TT. Тук нашият ловец на прототипи трябваше доста да разузнава. Той първи можа да улови новото Audi TT, вече не само като прототип на сегашния модел със скрита каросерия. Новото поколение наскоро беше малко по-великодушно и хвърли светлина на дизайна на спортната кола.

2+2-местният автомобил запазва типичната радиаторна решетка заедно с по-тесните фарове. В задната си част новото поколение на Audi TT също се идентифицира от тесни светлини. В задната част има вграден сгъваем спойлер за осигуряване на повече притискателна сила върху задния мост.

Междуосието е по-дълго, надвесите са къси. Вълшебната дума е "модулна конструкция". Тя позволява спортистът да запази почти същите размери от 4,20 м дължина и въпреки това да предложи повече пространство в интериора. Обемът на багажника ще бъде повече от 300 литра, а при сгънати седалки дори и 750 литра.

Новото Audi TT с по-малък разход и по-леко


И при новата генерация Audi ще запази абревиатурите TTS и TT RS за спортните модели. Старт-стоп системата и системата за рекуперация на спирачната енергия ще бъдат серийни, отново ще се предлага и Quattro задвижването на всички колела. Като цяло двигателите са по-икономични и съответно стойностите на CO2 също ще са по-ниски. Базовият двигател 1.8 TFSI ще генерира 180 вместо 160 к.с., а петцилиндровият мотор 380 к.с. ще допълни гамата от двигатели. Благодарение на използването на много алуминий при направата на каросерията, теглото е значително намалено.

Коментари
comments powered by Disqus