Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT RS GT4: Очаквайте през 2012

29.11.2010 16:38
Туит

Клиентската програма на Audi Motorsport ще бъде разширена с нов представител в GT4 класа. Той е базиран на TT RS и бе официално представен от Франк Биела този уикенд по време на финалния кръг от DTM в Шанхай.

На уличната писта в Шанхай обаче дебютира прототипната версия на TT GT4. Окончателният вариант на спортния автомобил ще бъде готов догодина и ще се включи в GT4 шампионатите през 2012 г.

Промените спрямо серийната версия включват стандартните за такъв проект ролкейдж, усилена конструкция на каросерията, хомологиран резервоар и противопожарна система. Капаците, както и вратите пък са изработени от пластмаса, подсилена с карбонови нишки. Друг любопитен факт е, че броните и задното крило са заимствани директно от серийния автомобил.

Под капака на TT RS GT4 работи познатият 2,5-литров петцилиндров мотор, който генерира 340 к.с., също толкова, колкото при стандартния модел. Комбиниран е с S tronic трансмисията и самоблокиращ се диференциал. Окачването е модифицирано, като се регулира по твърдост, а стандартните колела са 18-цолови.

Цената на Audi TT RS GT4 ще бъде 120 000 евро. Плановете на инголщатци са да позиционират най-малкия си състезателен автомобил не само в европейския GT4 шампионат, но и в аналогичните азиатски серии.

Коментари
comments powered by Disqus