Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT RS: Пистово бъдеще

13.10.2010 10:48
Туит

Audi и Raeder Motorsport подготвят състезателна версия на TT RS. Тя ще участва в двата маратонски старта на Нюрбургринг на 16 и 30 октомври и ще се състезава в SP 4T класа.

Отговорни за проекта са Technical Development (Technischen Entwicklung/TE), AUDI AG, quattro GmbH, както и екипът на Raeder Motorsport. Това ще бъдат единствено тестови състезания, така че бъдещето на модела не е ясно. Пилоти ще са познатите ни от GT сериите Марк Хенеричи и Кристофър Майс.

За съжаление с това се изчерпва и официалната информация за състезателния модел, но е логично да предположим, че той е заимствал голяма част от технологичните решения, приложени при Audi R8 LMS – представителя на инголщатци във FIA GT3 и сериите „Льо Ман“.

В стандартната си версия 2,5-литровият TFSI мотор на TT RS генерира 340 к.с. и 450 Нм, като се очаква и състезателният модел да има сходни динамични характеристики заради ограниченията в класа.

Коментари
comments powered by Disqus