Audi TT ще се сдобие с нова още по-силна версия от TT RS, чиято максимална мощност достига 360 к.с., а въртящ момент – до 465 Нм.
TT RS Plus използва същия 2,5-литров петцилиндров двигател като на TT RS, но благодарение на увеличеното налягане на турбокомпресора и променените смукателни колектори генерира с 20 к.с. и 15 Нм повече. В резултат за класическото упражнение вече са нужни само 4,1 секунди (версия купе с S tronic трансмисия), а максималната скорост достига 280 км/ч и то единствено заради електронния ограничител. Същевременно средният разход остава в границите на 8,5 литра при купето и 8,6 за кабриолета.
Останалите разлики спрямо стандартния TT RS засягат еднокомпонентната радиаторна решетка, решена в антрацитно черно, карбоновите корпуси на страничните огледала и 19-цоловите черни колела с червени фланци. Инженерите от Инголщат са добавили още специален клапан на изпускателната система, който прави звука й по-плътен и карбонов капак на двигателя.
Цената на TT RS Plus, който ще дебютира през март в Женева, е 60 650 евро в Германия за купето с механична трансмисия.