Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT RS Plus: Отличен 6+

10.02.2012 13:33
Туит

Audi TT ще се сдобие с нова още по-силна версия от TT RS, чиято максимална мощност достига 360 к.с., а въртящ момент – до 465 Нм.

TT RS Plus използва същия 2,5-литров петцилиндров двигател като на TT RS, но благодарение на увеличеното налягане на турбокомпресора и променените смукателни колектори генерира с 20 к.с. и 15 Нм повече. В резултат за класическото упражнение вече са нужни само 4,1 секунди (версия купе с S tronic трансмисия), а максималната скорост достига 280 км/ч и то единствено заради електронния ограничител. Същевременно средният разход остава в границите на 8,5 литра при купето и 8,6 за кабриолета.

Останалите разлики спрямо стандартния TT RS засягат еднокомпонентната радиаторна решетка, решена в антрацитно черно, карбоновите корпуси на страничните огледала и 19-цоловите черни колела с червени фланци. Инженерите от Инголщат са добавили още специален клапан на изпускателната система, който прави звука й по-плътен и карбонов капак на двигателя.

Цената на TT RS Plus, който ще дебютира през март в Женева, е 60 650 евро в Германия за купето с механична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus