Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TT RS: Пред нас е един екстремен състезател

23.10.2015 12:02
Туит

През 2016 в Женева компанията ще представи TT RS вече като сериен модел

С концепта TT Quattro Sport на автомобилното изложение в Женева 2015 Audi хвърли светлина на TT RS. А на изложението през 2016, пак там, компанията ще представи TT RS вече като сериен модел. В момента горещият спортен автомобил се движи все още като прототип.

Audi TT RS не е с четири цилиндъра

Както и при студията, прототипът се представя с големи отвори на радиаторната решетка и агресивна престилка със сплитер. Отзад могат да се видят големите накрайници на изпускателната система, които фланкират още маскирания дифузьор. Докато студията е с фиксиран заден спойлер, прототипът на Audi TT RS е (все още) без впечатляващо крило. В огромните арки на калниците се въртят 20-цолови алуминиеви джанти, които са приютили оптимизираната спрямо мощността спирачна система, както и модифицирано окачване.

С каква мощност стъпва Audi TT RS

Обаче най-важното е какво се крие под капака. Докато студията стъпва с 2,0-литров четирицилиндров с 420 к.с., Audi TT RS стартира, по информация на свидетели, с легендарния 2,5-литров петцилиндров и 7-степенна DSG трансмисия. Този двигател служи прилежно в Audi RS3 и ще намери приложение и в предстоящия VW Golf R420. Засега не се знае каква мощност ще развива новото Audi TT RS. Диапазонът на мощността  може да бъде от 370 до 420 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus