Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi TTS: Maximum Overdrive

09.01.2008 19:01 9
9
2571825498
Туит

Моделната линия TT ще се сдобие със спортна версия S, чиято световна премиера ще се състои на автомобилния салон в Детройт.

Под капака откриваме модификация на познатия двулитров TFSI-двигател, подсилен до 272 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Новите параметри на задвижващия агрегат позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди и ограничена по електронен път върхова скорост от 250 км/ч.

Серийни quattro и DSG

Серийното задвижване на четирите колела quattro, комбинирано с шестстепенната механична предавателна кутия, изисква 8 литра гориво на 100 км (8,2 л за роудстъра). Опционалната директна трансмисия DSG пък сваля разхода с 0,1 литра (0,2 л за роудстъра) и оптимизира ускорението с 0,2 секудни.

Алуминиева предна конструкция

Стандартно е и специалното окачване Magnetic Ride, носено от 18-цолови алуминиеви колела и гуми във формат 245/50. Конструкцията на предницата също е изработена от алуминий, което редуцира теглото на автомобила до 1395 кг (1455 кг за роудстъра).

Отличителни белези на изпълнението TTS са новооформените челни светлини, новите престилки, тапицираните с Alcantara спортни седалки и сивите циферблати на контролните уреди.

Коментари

Ценител
Мицубиши Лансер Ево Х е с почти същите х-ки (малко по-добри)при същата кубатура но е с 4 седалки и багажник за 4-ма и е с не по-малко "свирепо " изражение! ;)

Baro
evala prekrasno Audi koyto ne moje da si pozvoli R8 i e zaklet fen na audi tova e alternativata mu spored men.. :)

bit map
pone 60 hiliadi evro shte struva :-|

Ilian84
Agresiven dizain v malka opakovka.

aleksi
ti go izkara, 4e e s8 edva li ne koi 6e dade tolkova 6e e po-edvtino 60 hilqdi evro ne pove4e

66
Перфектно, но ще бъде произведен в (примерно) 10 хиляди бройки на цени от около 90 хиляди евро парчето , например.

zoidss
Големи постижения с намаления разход на гориво. Особенно като гледам отношение коне/завижване/разход...

aleksi
za 272 konq 5,2 e ludnica kato yskorenie bravo

DIMO DIMOV
tva e lubimata mi kola

comments powered by Disqus