Първи уловихме прототипа на купето с четири врати по време на тестове
Audi пуска на пазара през 2018 следващото поколение на A7 Sportback, първи уловихме прототипа на купето с четири врати.
На пръв поглед новото Audi A7 визуално силно наподобява Audi A8 с тесните LED фарове и изключително широката радиаторна решетка. Увеличеното междуосие е също разпознаваемо, защото новото Audi A7 все пак трябва да се различава от Audi A6 и да предлага повече пространство за пътниците отзад.
Новото Audi A7 Sportback тежи по-малко
Разбира се, А7 отново е конструирано върху модулната платформа (MLB), върху която се базира и новото поколение (C8) на новото Audi A6. Това дава възможност за редуциране на теглото със 100 килограма и минимизиране на разхода. Базовите двигатели на старта са TFSI и TDI с 2,0-литров обем, те ще задвижват също и А6.
Топ дизеловият е трилитровият V6, който електрически се нагнетява и след двойния компресор ще може да надскочи предела от 400 к.с. A V8, вече няма да намери приложение в A6 и Audi A7 Sportback.
По-мощно Audi A7 с 600 к.с.
Освен конвенционалните двигатели Audi предлага за А7 плъгин хибрид с трилитров V6, които ще стъпят на пазара както с бензинов двигател, така и с дизелов до 450 к.с. Топ агрегатът е най-мощният шестцилиндров до 600 к.с.
По отношение оборудването, новият Audi A7 Sportback се предлага с изключително тънки OLEDs екрани, на които се радват шофьорът и пътниците, които за пръв път са намерили приложение в студията Audi Prologue. Жестовото управление също е на борда, гласовият контрол е оптимизиран, камерите, както и радарните, лазерните и ултразвукови сензори са поели контрола на пътя в определени ситуации.
Подготвя се и автономно шофиране, едно приложение позволява автономно паркиране на новото A7. Audi търси също коопериране с паркинг оператори.